اخبار   
 

 دومین نمایشگاه بین المللی میلیونرها دراستانبول برگزار شد

کالاهای گرانقیمت برای دومین بار در نمایشگاهی با عنوان میلیونرها در استانبول به نمایش درآمد. به گزارش واحد مرکزی خبر از استانبول ، دراین نمایشگاه که برای دومین بار است برگزارمی شود 20 محصول مختلف از کشورهای جهان در مساحتی حدود 10 هزار متر مربع در مجتمع نمایشگاهی استانبول به نمایش درامده است.

کالاهای گرانقیمت برای دومین بار در نمایشگاهی با عنوان میلیونرها در استانبول به نمایش درآمد.
به گزارش واحد مرکزی خبر از استانبول ، دراین نمایشگاه که برای دومین بار است برگزارمی شود 20 محصول مختلف از کشورهای جهان در مساحتی حدود 10 هزار متر مربع در مجتمع نمایشگاهی استانبول به نمایش درامده است. 35 شرکت داخلی و خارجی محصولات مختلف خود در زمینه های دکوراسیون ، خودرو ، موتورسیکلت ، قایق و جت اسکی تفریحی ، پوشاک ، فرش ، پرده ، ساعت و جواهرات ، پیانو و مبل را به نمایش و فروش گذاشته اند.
محمد زنگین مسئول رسانه ای این نمایشگاه در مصاحبه با خبرنگار ما در استانبول گفت: در این نمایشگاه از بیشتر افراد حقیقی و حقوقی کشورهای جهان برای نمایش کالاهای ویژه تولید خود دعوت کردیم که یکی از این افراد ویژه ، هنرمند برجسته فرش دستباف ایران " شفقی " است .
مسئول رسانه ای نمایشگاه میلونرهای ترکیه گفت: هرچند شفقی به طور افتخاری و بدون حضور فرش های دستباف و فقط با بروشوری از فرش هایش شرکت کرده است اما با حضور خود دراین نمایشگاه جلوه خاصی به آن بخشید.
نکته جالب توجه دراین نمایشگاه اینکه یک قایق سیاحتی به قیمت 400 هزار یورو درکنار یک فرش کوچک ایرانی که ابعاد بسیار کوچکتری از این قایق دارد با قیمت 450 هزار یور به نمایش درامده است .
البته فرش های با قیمت بالاتر از فرش های به نمایش درامده نیز وجود دارد که به علت ابعاد بزرگتر به این نمایشگاه آورده نشدند.
در این نمایشگاه همچنین فرش هایی ازکشور ترکیه نمایش داده شده است که مسئولان غرفه های ترکیه در مصاحبه با ما به افتخار مشابه بودن این فرش ها با فرش های دستباف ایرانی اشاره می کردند.
با توجه به اینکه نخستین نمایشگاه میلیونر ها سال 2008 نیز در استانبول برگزار شده بود اما این بار استقبال از نمایشگاه دوم نسبت به دوره گذشته کاهش یافته بود.
  منبع : واحد مرکزی خبر
  23:25   آدینه 21 اسفند 1388  
 نظرات