اخبار   
 

 افزایشِ ظرفیتِ سازه مینارِ اولِ تهران

با توجه به استقبال کم نظیر و درخواست شما عزیزان برای حضور در سازه مینارِ اولِ تهران ظرفیت پذیرش برای این گردهمایی افزایش یافت...

بازدیدکنندگان محترم
سلام گرم ما را از گروه نرم افزاری سازه بپذیرید.
با توجه به استقبال کم نظیر و درخواست شما عزیزان برای حضور در سازه مینارِ اولِ تهران ظرفیت پذیرش برای این گردهمایی افزایش یافت. به این ترتیب برای کلیه عزیزانی که تا این تاریخ (95/01/31) برای شهر تهران ثبت نام کرده اند کارت دعوت پستی جهت شرکت در سازه مینار مورخ 95/02/23 ارسال خواهد شد. همچنین با توجه به افزایش ظرفیت، امکان پذیرش تعداد محدود دیگری از عزیزان تهرانی برای سازه مینارِ اولِ تهران مورخ 95/02/23 کماکان وجود دارد. لذا هموطنان تهرانی می توانند هم اکنون ثبت نام نمایند تا کارت دعوت این گردهمایی برایشان ارسال گردد.
ثبت نام برای سایر شهرهای ایران نیز در حال انجام است و ظرفیت سازه مینار برای این شهرها درحال تکمیل می باشد. اطلاعات کاملتر از درصد ثبت نام در همه ی شهرهای ایران به زودی روی سایت قرار خواهد گرفت. برای حضور در «سازه مینار» در شهر مورد نظر خودتان کافیست در وبسایت SAZEMINAR.COM ثبت نام نمایید. ثبت نام و حضور برای مهندسین، فارغ التحصیلان، اساتید و دانشجویان رشته ی عمران «رایگان» است.
محل برگزاری و نحوه ی شرکت در هریک از شهرهای ایران به محض رسیدن تعداد ثبت نام کنندگان به حدنصاب اعلام می گردد.
برای عزیزانی که مایل به خرید حضوری محصولات ما هستند، در همه ی سازه مینارها تمهیدات ویژه ای در نظر گرفته شده است.
به امید دیدار شما در سازه مینارهای گروه نرم افزاری سازه.

با عرض احترام،
گروه نرم افزاری سازه
  منبع : گروه نرم افزاری سازه
  21:25   سه شنبه 31 فروردین 1395  
 نظرات