اخبار   
 

 معرفی برگزیدگان سایت در سال 91

دوستان و همکاران عزیز. بدون حضور گرم شما، قلب سایت iiiwe.com از تپش باز خواهد ایستاد. اگرچه هرگز نخواهیم توانست حضور شما عزیزان در سایت...

با سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان

دوستان و همکاران عزیز. بدون حضور گرم شما، قلب سایت iiiwe.com از تپش باز خواهد ایستاد. اگرچه هرگز نخواهیم توانست حضور شما عزیزان در سایت را به صورت شایسته ارج نهیم اما انتخاب اعضاء برتر سایت شاید بتواند نمادی کوچک از قدردانی گروه نرم افزاری سازه باشد.
در این دوره از انتخاب اعضاء برتر، خانم مائده علیشاهی و آقای امیر یاشار فیلا از طرف گروه نرم افزاری سازه و سه نفر دیگر از طرف شما عزیزان برگزیده شدند. از کلیه عزیزانی که در انتخاب اعضاء مشارکت نمودند کمال امتنان را داریم. شما می توانید نتایج رای گیری را در لینک زیر مشاهده فرمائید:
www.iiiwe.com
اعضاء برتر انتخاب شده عبارتند از:

1- خانم مهندس مائده علیشاهی
2- آقای مهندس امیریاشار فیلا
3- آقای مهندس علیرضا احمدی
4- آقای مهندس رضا مهیاری
5- آقای مهندس حسن ابراهیمی

به رسم قدردانی، به عنوان هدیه ناقابل، از طرف گروه نرم افزاری سازه به هرکدام از این عزیزان یک دستگاه تبلت axpad محصول شرکت axtromبه همراه لوح تقدیراهدا می کند.
ضمن عرض تبریک به این پنج عزیز، خواهشمند است جهت اعلام آدرس پستی خود برای دریافت جایزه همراه با لوح تقدیر با مدیریت سایت تماس حاصل نمایند. تلفن تماس: 2214493 0311 داخلی 106
بار دیگر از مشارکت تک تک شما در این انتخاب صمیمانه سپاسگزاریم و امیدواریم درآینده شاهد حضور پررنگ تر شما عزیزان باشیم.

گروه نرم افزاری سازه
  منبع : گروه نرم افزاری سازه
  16:04   شنبه 11 آذر 1391  
 نظرات    
 
مطلب کیانی زاد 19:47 شنبه 11 آذر 1391
1
 مطلب کیانی زاد
تبریک می گم دوستان ...
مریم شفیعی 20:44 شنبه 11 آذر 1391
2
 مریم شفیعی
به همه دوستان برگزیده تبریک میگم. تبلت هم مبارکتون باشه! :-)
م افتخاری 21:03 شنبه 11 آذر 1391
2
 م افتخاری
برگزیده شدن دوستان
خانم مهندس مائده علیشاهی
آقای مهندس امیریاشار فیلا
آقای مهندس علیرضا احمدی
آقای مهندس رضا مهیاری
آقای مهندس حسن ابراهیمی
را شادباش گفته ، پیروزی و بهروزی شان را ارزومندم
م افتخاری 21:07 شنبه 11 آذر 1391
0
 م افتخاری
از کلیه دوستانی هم که حقیر را شایسته رای دادن دانستند سپاسگزاری می نمایم
م خلیلی 21:26 شنبه 11 آذر 1391
2
 م خلیلی
دوستان عزیز به همگی تبریک می گم. امیدوارم همیشه در همه جا موفق باشید :) هر کدوم جایزه تان را دوست نداشتید، من حاضرم فداکارانه آن را بپذیرم :)))))))
سید حافظ هاشمی 22:19 شنبه 11 آذر 1391
1
 سید حافظ هاشمی
با عرض سلام خدمت دوستان انشا الله که مبارکتون باشه.همیشه موفق و سرزنده باشید
یا علی مدد
محمد مهدی مدرس نیا 22:56 شنبه 11 آذر 1391
4
 محمد مهدی مدرس نیا
تبریک به همه دوستان منتخب و تشکر از مدیریت سایت بخاطر برگزاری این انتخابات.
اما یه نکته مهم درصد مشارکت اعضا محترم : کمتر از 2/5 % !!!!!بسیار قابل تامل و بحث کارشناسی میباشد. پیشنهاد میکنم این مساله آسیب شناسی بشه و به چالش کشیده بشه،توجه داشته باشیم که همین چند ماه قبل که انتخابات نظام مهندسی استانها بود هم درصد مشارکت پایین بود بخصوص استان اصفهان که کمتر از 20 درصد اعلام شد. یعنی واقعا ظرفیت دموکراسی پذیری ما همینقدره؟؟!!!!
منتظر نظر سایر دوستان در این زمینه....
محمد بزرگمهر 01:01 یکشنبه 12 آذر 1391
1
 محمد بزرگمهر
تبریک به دوستان فعال سایت ، موفق و پیروز باشید.
امیر یاشار فیلا 01:24 یکشنبه 12 آذر 1391
4
 امیر یاشار فیلا

دوستان ارجمند، همکاران گرامی،
آقای کیانی‌زاد
خانم شفیعی
آقای افتخاری
خانم خلیلی
آقای هاشمی
آقای مدرس‌نیا
بار دیگر شما عزیزان را بابت همراهی، لطف و پیام شادباش‌تان، سپاس می‌گویم.
اگر قابل باشم، دعا می‌کنم همواره پیروز و سرفراز باشید.
از تک‌تکِ دیگر دوستانی هم که پس از درج این پیام مرا مشمول لطف و مهر وافر خود خواهند کرد و تبریک خواهند گفت، همین‌جا پیشاپیش تشکر می‌کنم.

همچنین، به چهار دوستِ برگزیده‌ی دیگر، این گزینش را شادباش می‌گویم؛ و بار دیگر آرزویی را که هفتم آبان‌ماه در پای خبر «انتخاب اعضای برتر سایت در یک سال گذشته» نوشتم، بازگو می‌کنم و می‌گویم : امیدوارم حال و روز همه‌ی مهندسان و دست‌اندرکارانِ صنعت ساختمانِ کشور، اندک‌اندک رنگِ بهبود و بهروزی به خود بگیرد؛
به‌ویژه برای خانواده‌ی اکنون دیگر بزرگِ iiiwe ـ هم دست‌اندرکاران و گردانندگان، هم اعضا و کاربران ـ شادکامی، تندرستی، رونق کسب‌وکار و فرهیختگیِ افزون‌تر آرزو می‌کنم.

با شناختی که در این دو سال، از کاربرانِ فعالِ iiiwe به دست آورده‌ام، برایم همچون روز روشن است که بیش‌تر این عزیزان آن‌قدر تیزبین، قدرشناس، منصف و فهیم‌اند که اگر هم من و خانم علیشاهی به انتخابِ گروه نرم‌افزاری سازه به‌عنوان اعضای برتر برگزیده نمی‌شدیم و انتخاب‌مان وابسته به رأی اعضا می‌بود، باز هم نام هر دویمان در فهرست نهایی برگزیدگان جای می‌گرفت؛ از این بابت مطمئن‌ام.
با این همه، از گردانندگان و مدیریتِ iiiwe که با این شیوه‌ی گزینش نشان دادند که آن‌ها هم بسیار قدرشناس و باانصاف‌اند و کوشش‌های درخور و آمیخته با حُسن‌نیت را ارج می‌نهند، صمیمانه سپاسگزارم.
امیدوارم همچنان سعادت و توفیق آن را داشته باشم که این خانواده‌ی دوست‌داشتنی و اعضا و گردانندگانش را که زیر نام «من، تو و صنعت ساختمان» گرد آمده‌اند، همراهی کنم، و در ارتقای آن سهمی داشته باشم.
خدا را چه دیدید! شاید روزی رونق و گسترش خانواده‌ی «من، تو و صنعت ساختمان» به جایی رسید که آرزوی دیرینه‌ی آقای مهندس مهیاریِ عزیز رنگ واقعیت به خود گرفت و به اعضای برتر، آخرین مدلِ سانتافه و آپارتمان 200متریِ مبله اهدا شد.

:-)


راستی خانم مهندس خلیلی، شما که دست‌به‌نقد آمادگی دریافتِ تبلت‌های برگزیدگان را مطرح فرمودید، آیا از «مزنه»ی این مدل تبلت در بازار خبر دارید؟
تا جایی که می‌دانم، آقای مهندس مهیاری چون همه‌ی کارهای دیجیتال‌شان را با لپ‌تاپی که پیارسال به‌عنوان عضو برتر هدیه گرفتند انجام می‌دهند، نیازی به این تبلت ندارند؛ و اگر پیشنهاد منصفانه‌ای بدهید و مبلغ را برایشان کارت به کارت کنید، می‌توانند ترتیبی بدهند که به‌جای نشانی خودشان، تبلت اهدایی به نشانی شما فرستاده شود. به‌گمانم خریدن تبلتِ آقا رضا، برایتان مقرون‌به‌صرفه‌تر از خرید از بازار رضا باشد.


(مهندس مهیاری جان، دیدی آخرش منم به هنر شریفِ دلالی آراسته شدم؟ چه می‌شه کرد! جبر روزگاره دیگه ... این حرفا رو رها کن؛ قربونت، من از شما پورسانت و حق جوش دادنِ معامله و اینا نمی‌خوام؛ فقط اگه راه داره، پادرمیونی کن ما رو از سایت حذف نکنن. دستت درد نکنه. بازم جبران می‌کنم. معامله‌های بیش‌تری برات جور می‌کنم و جوش می‌دم. اصلاً هرچی شما بگی ... البته نه هرچیِ هرچیا ...)
م. رها 02:45 یکشنبه 12 آذر 1391
1
 م. رها
سلام.

من نیز به دوستان برگزیده شادباش میگویم...

با آرزوی پیروزی و شادکامی.



م.رها
اختر قلی زاده 08:23 یکشنبه 12 آذر 1391
1
 اختر قلی زاده
با سلام به عزیزان برگزیده ، صمیمانه تبریک میگم . و امیدوارم در تمامی مراحل زندگی موفق و پیروز باشند.
م افتخاری 08:41 یکشنبه 12 آذر 1391
1
 م افتخاری
آقای مهندس مدرس نیا گرامی:
البته تشابه مشارکت این انتخاب و انتخابات نظام مهندسی به نظر حقیر قیاسی مع‌الفارق است
چراکه در این انتخاب ، انتخاب شونده قرار نیست مسولیتی را عهده‌دار شود بلکه میزان مقبولیت مطالب ارائه شده توسط آن فرد و نیز اظهار نظرهای اوست که مقبولیت را ایجاد مینماید.
ولی در انتخابات نظام مهندسی وضع به گونه‌ای دیگر است که اصولاً باید ملاک انتخاب ایده‌های آرمانی کاندیدا و میزان توانمندی وی در محقق ساختن آن اهداف باشد.
از طرف دیگر میزان مشارکت پائین را باید در قبل یا پس از انتخاب جستجو کرد در این بخش نیز میزان برآورده شدن اهداف رای دهنده و یا وجود مجاری برآورده شدن توقعات در خارج از مسیر انتخاب را یکی از عوامل تاثیر گذار در مشارکت انتخاباتی از این دست به شمار میرود
یحیی بهمنی 08:55 یکشنبه 12 آذر 1391
1
 یحیی  بهمنی
دوستان برگزیده؛
تبریک بنده را نیز پذیرا باشید.
امیدوارم هماره سلامت، شاد، پیروز و سربلند باشید.
یا علی...
یحیی بهمنی 09:19 یکشنبه 12 آذر 1391
1
 یحیی  بهمنی
جناب مدرس نیای عزیز؛
علی‌رغم اینکه چندوقتی است که در مباحث سایت شرکت نمی کنم، اما در این نظرسنجی شرکت کردم. هرچند رأی بنده، بر مبنای شناخت زمان مشارکتم در سایت بود، اما افراد قابل تقدیر از دید بنده بسیار بیش از 3 نفر بودند. درهرصورت با 3خط اول مرقومات شما موافقم.
به‌نظرم ماهیت این انتخابات (که به‌دور از هیاهوها و تبلیغات کاذب تبلیغاتی است) با انتخاباتی مانند نظام مهندسی که با وعده-وعیدها و تبلیغات رنگارنگ روزنامه‌ای و پیامکی، برگزار می‌گردد بسیار متفاوت است.
به نظرم یکی از عوامل به‌شدت مؤثر در میزان مشارکت در یک رأی‌گیری، عملکرد مدیران و میزان امید به پیشرفت است. البته انگیزه‌ی من از شرکت در این رأی‌گیری، علاقه و احترام به دوستان باصفای سایت بود و بس.
یحیی بهمنی 09:24 یکشنبه 12 آذر 1391
1
 یحیی  بهمنی
راستی میزان مشارکت حدود 8دهم درصد است! (483 جمع آرای داده‌شده به افراد است و از آنجا که هر فردی 3 رأی داده، میزان مشارکت اعضا 161 نفر است که به نسبت 20000 عضو سایت، می‌شود 8 . 0 %)
رضا مهیاری 13:21 یکشنبه 12 آذر 1391
1
 رضا مهیاری
واقعا از همه دوستان سپاسگزارم
اینکه در یک جمع مورد توجه و انتخاب دوستان قرار گرفتم بسیار شیرین و دلپذیره
از گروه نرم افزاری هم بخاطر لطف و توجهشون سپاسگزاری می کنم. از اینکه بجای 4 نفر به پنج نفر هدیه تعلق میگیره تشکر میکنم واقعا آقای ابراهیمی زحمت زیادی میکشن الان هم که نفر اول اعضا هستند.
خانم علیشاهی، آقای فیلا و آقای احمدی به شما هم تبریک میگم و افتخار میکنم که در جمع شما حضور دارم.
خانم خلیلی من نمیتونم بگم این هدیه قابل نداره چون از طرف سایت اهدا شده و خیلی ارزشمنده. قابل فروش هم نیست چون مثل پیارسال از طرف خانم بنده مصادره گردید. امیر جان اون لپ تاپ رو هم خانم بنده مصادره فرمودند حتی یک بوق هم ندادن ما بزنیم چه برسه باهاش روزنوشت بفرستم.
رضا مهیاری 13:23 یکشنبه 12 آذر 1391
3
 رضا مهیاری
اقای فیلای عزیز من اگه خودمو بکشم هم مدیران سایت حتی حاضر نمیشن یک حرف از یک نوشته شمارو حذف کنن چه برسه به حذف وجود نازنین خودت ولی شک ندارم اگه اشاره کنی مدیران عزیز سایت منو ترور هم میکنن چه برسه به اخراج از سایت. پس هوای مارو داشته باش سالار
یحیی بهمنی 13:58 یکشنبه 12 آذر 1391
2
 یحیی  بهمنی
راستی یه توصیه کاملا جدی به برگزیدگان (غیر از آقا رضای گل که کهنه‌کار دروکردن جایزه‌ها هستن! :) )
اون دوخط اول از 3خط آخر این روزنوشتو کاملاً جدی بگیرین! من در دوره‌ی قبل، که اون آخرای جدول بودم، متوجه این توصیه نشدم و خوب طبیعتاً چیزی برام ارسال نشد! راستشو بخوایین اولش فکرکردم این انتخابات سرکاریه، اما بعدش متوجه شدم که اشکال از خودم بوده!! لذا همینجا از مدیران سایت بابت سوء ظنم پوزش می‌خواهم و از زحماتشان نیز سپاس‌گزارم... :)

ضمناً از انتخاب بجای آقای مهندس فیلای عزیز و همچنین سرکارخانم علیشاهی بسیار خرسند شدم. مبارکتان باشد.
امیرحسین تبریزی ورزقانی 14:05 یکشنبه 12 آذر 1391
2
 امیرحسین تبریزی ورزقانی
با سلام تبریک به 5 عضو برتر واقعا حقشون بود. خیلی خوشحال شدم به ویژه به مهندس رضا مهیاری و یک تشکر ویژه به مدیریت سایت خیلی خیلی زحمت کشیدن در کل از همه دوستان و اعضا سایت ممنون که عضو شدن و شرکت کردن.
م خلیلی 16:23 یکشنبه 12 آذر 1391
1
 م خلیلی
آن که صرفا یک شوخی بود. و کنایه از این که دست مسئولان سایت درد نکنه به خاطر جایزه، مگه میشه کسی تبلت نخواهد :) هدیه مبارکتون باشه که شایسته دریافتش بودید
حسن ابراهیمی 19:04 یکشنبه 12 آذر 1391
3
 حسن  ابراهیمی
با سلام

عرض تبریک صمیمانه دارم خدمت جناب آقای مهندس احمدی و جناب آقای مهندس مهیاری عزیز.

خانم مهندس علیشاهی و جناب آقای مهندس فیلا حضور شما بزرگوارن نیز دیگربار تبریک عرض می نمایم.

تبریک و تشکر ویژه دارم خدمت مدیریت محترم و همکاران پرتلاش این کانون تخصصی که در پیشبرد علوم مهندسی همواره زحمات فراوانی به عهده دارند.

از مدیریت محترم و جمع دوستانی که در انتخاب غافلگیرانه اینجانب لطف داشتند کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم.

به یاری حق تعالی امیدوارم سعادت و افتخار آن را داشته باشم تا بهتر از گذشته در خدمت جمع دوستان انجام وظیفه نمایم.

با تشکر از جمع دوستانی که پیام تبریک و شادباش داده اند ، برای همگی آرزوی تندرستی و سعادتمندی در تمامی مراحل زندگی را دارم.
م افتخاری 20:54 یکشنبه 12 آذر 1391
1
 م افتخاری
آقای مهندس ابراهیمی گرامی:
شادباش ویژه به شما
تصور میکنم هدیه سایت حداقل پاداشی بود برای تلاش و پشتکار مثال زدنی شما
خوش و تندرست باشید
م افتخاری 20:59 یکشنبه 12 آذر 1391
3
 م افتخاری
آقای مهندس بهمنی گل
بالاخره پس از چندی و اندی کامنتهای شیرین شما را زیارت نمودیم
خوب چراغ خاموش مراقب و ناظر بودید ...
امیدوارم که تندرستیتان مستدام و کامنتهایتان برقرار باشند
مائده علیشاهی 21:53 یکشنبه 12 آذر 1391
1
 مائده علیشاهی
سلام خدمت تمامی دوستان و همکاران عزیز

یک دنیا تشکر از آقای مهندس جمشیدیان و دست اندرکاران سازه 90 و لطف بی دریغ همه دوستان ارجمند

آقای مهندس ابراهیمی
آقای مهندس احمدی
تبریک ویژه مرا پذیرا باشید و برایتان بهترین ها را در مراحل زندگی آرزومندم

آقای مهندس مهیاری شما چشم بسته محبوب جمع سازه 90 هستید و این را در 3 دوره انتخابات ثابت کردید. من هم صمیمانه تبریک عرض میکنم.

آقای مهندس فیلا بابت لطفی که همیشه به بنده داشته اید بینهایت سپاسگزارم.و مجددا خدمت جنابعالی تبریک میگویم.
رضا مهیاری 23:13 یکشنبه 12 آذر 1391
1
 رضا مهیاری
بهمنی عزیز و دوست داشتنی سلام
میگن یه بنده خدایی رفته بود حرم امام رضا(ع) هی دعا و عجز و لابه که من میخوام پسر داشته باشم و مثل ابر بهار گریه میکرد. شب هنگام امام (ع) اومدند به خواب این بنده خدا و فرمودند شما اول ازدواج کن بعدا بیا راجع به جنسیت بچه ضجه بزن. حالا شما بدون تماس گرفتن و تایید آدرس منتظر بودی از غیب براتون هدیه بیاد. ای جان که انقدر تو باحالی
بازم ممنون که منو بخاطر دارید.
رضا مهیاری 23:16 یکشنبه 12 آذر 1391
0
 رضا مهیاری
از اینکه به چهار نفر تبلت اهدا شده ولی به یکی از برندگان هم تبلت دادید هم یه سانتافه اعتراض دارم
آقای فیلا درست نیست. اون سانتافه رو باید بفروشی بین 5 نفر تقسیم کنی
رضا مهیاری 23:27 یکشنبه 12 آذر 1391
0
 رضا مهیاری
شما لطف دارید خانم علیشاهی

ولی در جمع دوستان زحمتکش این سایت، باعث شرمندگی من بود که انتخاب بشم
محسن مطلع 23:29 یکشنبه 12 آذر 1391
2
 محسن مطلع

معاشران گره از زلف یار باز کنید شبی خوش است بدین قصه‌اش دراز کنید
حضور خلوت انس است و دوستان جمعند و ان یکاد بخوانید و در فراز کنید
رباب و چنگ به بانگ بلند می‌گویند که گوش هوش به پیغام اهل راز کنید
به جان دوست که غم پرده بر شما ندرد گر اعتماد بر الطاف کارساز کنید
میان عاشق و معشوق فرق بسیار است چو یار ناز نماید شما نیاز کنید
نخست موعظه پیر صحبت این حرف است که از مصاحب ناجنس احتراز کنید
هر آن کسی که در این حلقه نیست زنده به عشق بر او نمرده به فتوای من نماز کنید
وگر طلب کند انعامی از شما حافظ حوالتش به لب یار دلنواز کنید

تبریک صمیمانه به همه دوستان برگزیده...
حسن ابراهیمی 06:51 دوشنبه 13 آذر 1391
2
 حسن  ابراهیمی
ممنونم از جناب آقای مهیاری و خانم علیشاهی و جناب افتخاری و جمع دوستان عزیز ،

من که خیلی غافلگیر و شگفت زده شدم ، لطف این مجموعه ی پر مهر و صفا شامل حال ما گشته و این انتخاب دو سویه از طرف مدیریت محترم و جمع دوستان خیلی ارزشمند و به یاد ماندنی هست برام ، از همگی متشکرم

حق یارتان
یحیی بهمنی 07:44 دوشنبه 13 آذر 1391
1
 یحیی  بهمنی
جناب مهندس افتخاری مهربان. نظرلطفتونه.
فکرکنم دل کندن از دوستان خوب همسایتی، غیرممکن باشه.

من روزی تا 50 ایمیل دریافت می‌کنم و یکی از ایمیل‌های شیرین، همین ایمیل سازه90یهای گل و گلابه. هرچند دیگه وقت نمی‌کنم روزنوشت دوستان رو مرور و ابراز ارادت کنم، اما معمولاً ایمیل اصلی رو یک بار از بالا تا پایین و سریع مرور می‌کنم و با دیدن تصویر یا اسم دوستان، دوران خوش گفت و گو با شما عزیزان رو تداعی کرده و سرخوش می‌شوم.

بعضی وقت‌ها هم بااطلاع‌رسانی باوفایانی چون شما، از روزنوشت‌های مهم‌تر باخبر می‌شم.

مخلص همه‌ی دوستان باصفا هستم.... همگی خوش و خرم و سربلند باشید.
یحیی بهمنی 08:05 دوشنبه 13 آذر 1391
2
 یحیی  بهمنی
آقا رضای گل،
فکر کنم اون بنده خدایی که گفتین رو میشناسم! جوون ساده‌ و خوبیه؛ اسمش بد در رفته! رفته بوده خواستگاری، بابای دختر میخواسته سنگ بندازه جلوی پاش؛ براش شرط گذاشته بود که باید تضمین کنی بچه‌ی اولت پسره!! اونم اونچه که به ذهنش میرسیده انجام داده! :)

القصه،من روزنوشتی مشابه این روزنوشت رو برای انتخابات قبلی ندیده بودم (و فقط از طریق صفحه‌ی اعلام نتایج متوجه نظرلطف دوستان شدم) و اتفاقاً برام سؤال بود که اینها که آدرس منو ندارن، چه جوری میخوان برام لوح بفرستن! و منتظر دریافت یک ایمیل از طرف ایشان بودم که از من بخوان آدرسمو اعلام کنم! (بد بود که خودم برم بگم این آدرسمه؛ لوحم رو بدین!! :) )...

ضمناً شما با این روحیه‌ی جالبتون، اگر بخوایین هم نمیتونین در خاطر دوستان کم‌رنگ بشین چه برسه به از خاطر رفتن!! از پاسختون سپاس.
بلال مرادی قره تپه 08:59 دوشنبه 13 آذر 1391
2
 بلال مرادی قره تپه
صبر کنید من دیر رسیدم
تبریک من هم بپذیربد
امیر یاشار فیلا 12:31 دوشنبه 13 آذر 1391
2
 امیر یاشار فیلا

مهندس مهیاری جان،
دیگه واقعاً داری اذیت‌مون می‌کنیا !
یه‌خرده ملاحظه هم خوب چیزیه والله !
خب چرا این کارو می‌کنی برادر من !؟
توی کم‌تر از بیست‌چهار ساعت گذشته، این دومین باریه که از کشتن خودت حرف می‌زنی.
نکن عزیز من، نکن !
با دل آسیب‌پذیر ما این‌جوری نکن !
شما که دیشب شرح دلشکستگی منو خوندی؛
نخوندی!؟
مراعات کن مهندس جان ...






;-)

بزرگ‌مَنشی و آقایی شما حد و مرز نداره آقای مهندس مهیاری.
پاینده و تندرست باشید.

جا دارد بابت لطف و مهر و نیک‌اندیشی دیگر دوستان : سرکارخانم قلی‌پور، جناب ابراهیمی، جناب بهمنی، جناب ورزقانی، جناب مطلع، جناب رها و جناب بزرگمهر و سرکارخانم علیشاهی نیز از این عزیزان سپاسگزاری کنم؛ مهرتان افزون.




راستی مهندس مهیاری نازنین،
این مدیریتِ خوش‌فکر و دست‌اندرکارهای پویای سایت، خیلی بهشون نمیاد اهل ترور و کارهای تروریستی باشن. خیالتون راحت باشه.

;-)
مطلب کیانی زاد 19:01 دوشنبه 13 آذر 1391
1
 مطلب کیانی زاد
اصلا ما جایزه ی سانتافه داریم مردم !!!!!!



نه واقعا داریم ؟؟؟؟؟ مردم !!!!!!!!
مطلب کیانی زاد 19:56 دوشنبه 13 آذر 1391
0
 مطلب کیانی زاد
دوستان سلام برید به آدرس www.mematan.ir موقع ثبت نام داخل سایت اسم تمامی کشور ها وجود داره الا کشور خودمون ... !!!!!!



جل الخالق




این سایت خیر سرش ایرانیه !!!!!!
حسن ابراهیمی 03:08 سه شنبه 14 آذر 1391
1
 حسن  ابراهیمی
سلام جناب آقای مهندس کیانی زاد

این چه سایتی هست ؟ هر کاری کردم اصلا نشد برم توی سایت !!!
مهدی حمزه زاده آذر 09:02 سه شنبه 14 آذر 1391
4
 مهدی حمزه زاده آذر
با سلام خدمت دوستان و همکاران عزیز
جنابان فیلای گرامی مهیاری عزیز احمدی بزرگوار داش حسن گل خودمون و همچنین عضو پرکار و البته متفاوت سایت سرکار علیه خانوم علیشاهی ارجمند
تبریک بنده را نیز پذیرا باشید.
امیدوارم همیشه و در همه مراحل زندگی این چنین پرکار و البته متخصص و موفق باشید.
مخلصم
امین کرمی 12:35 سه شنبه 14 آذر 1391
2
 امین کرمی
با سلام و درود
به دوستان عزیز
خانم مهندس مائده علیشاهی
آقای مهندس امیریاشار فیلا
آقای مهندس علیرضا احمدی
آقای مهندس رضا مهیاری
آقای مهندس حسن ابراهیمی
تبریک فراوان عرض میکنم.
کیانی جان حتما داشتیم که میگن دیگه.مهیاری میگه حتما داشتیم .من به عنوان یکی از "مردم" سهم خودم را از این سانتافه مطالبه مینمایم.
یحیی بهمنی 15:48 سه شنبه 14 آذر 1391
1
 یحیی  بهمنی
ابراهیمی جان، احتمالاً اشتباه تایپی رخ داده (tوr کنار هم هستند)؛ فکر کنم منظورشون این بوده:
http://www.memaran.ir/
مطلب کیانی زاد 19:46 سه شنبه 14 آذر 1391
0
 مطلب کیانی زاد
جناب ابراهیمی ببخشید معذرت می خام .

اشتباه تایپی رخ داد .


جناب بهمنی درست می فرمایند .

من آدرس رو اشتباه وارد کردم ...
مطلب کیانی زاد 19:47 سه شنبه 14 آذر 1391
0
 مطلب کیانی زاد
جناب بهمنی ممنونم .
مطلب کیانی زاد 19:59 سه شنبه 14 آذر 1391
2
 مطلب کیانی زاد
جناب حمزه زاده آذر سلام


خیلی خوشحال شدم که دوباره نام شما رو در بین نظر دهندگان دیدم ...

غم فقدان مادر گرامیتان را دگر بار تسلیت عرض می کنم . این راهی است که تمامی ما روزی از سر خواهیم گذراند . امیدوارم زندگی همیشه بکام شما باشد ...



اگر قابل بدانید شما رو با لفظ "داش مهدی" به سبب گذشته صدا کنم ...
حسن ابراهیمی 03:02 چهارشنبه 15 آذر 1391
2
 حسن  ابراهیمی
با سلام

از بزرگواران گرامی جناب آقای مهندس کرمی و مهدی جان تشکر فراوان دارم.

تیزبینی و تیزهوشی جناب آقای مهندس بهمنی ستودنی است ، ممنونم آقای بهمنی عزیز ، رفتم توی سایت.

مطلب جان خواهش می کنم ، خدا ببخشه برادر ، پیش میاد دیگه.

مرسی ، موفق باشید
سروش احمدی 09:12 چهارشنبه 15 آذر 1391
1
 سروش احمدی
با سلام به همه دوستان عزیز سایت
خدمت خانم مهندس علیشاهی وآقای مهندس فیلا (امیریاشار عزیز) تبریک و تحنیت مجدد و به حضور دوستان عزیزم آقایان مهندس احمدی، مهندس مهیاری و مهندس ابراهیمی نیز صمیمانه ترین تبریکاتم را عرض می کنم.
برای همه شما عزیزان، کامیابی و شادی و تندرستی در تمام زندگیتان آرزو می کنم.
دوستدار شما
سروش
امیر یاشار فیلا 23:02 آدینه 17 آذر 1391
1
 امیر یاشار فیلا

دوستان ارجمندم،
آقای مهندس حمزه زاده
آقای مهندس کرمی
آقای مهندس احمدی (سروش جان)
بابت مهر و لطف پیام شادباش شما بزرگواران هم سپاسگزارم.
شادکام و پاینده و تندرست باشید.
ایرج شاهسون 12:58 یکشنبه 19 آذر 1391
1
 ایرج شاهسون
اعضای محترم برگزیده
تبریک من رو هم پذیرا باشید.
مهدی حمزه زاده آذر 10:29 دوشنبه 20 آذر 1391
1
 مهدی حمزه زاده آذر
مخلصم داش مطلب شما بنده نوازی می فرمایید.
هر جور دوس داری صدام کن.
من همیشه مخلصم
رضا مهیاری 17:43 دوشنبه 20 آذر 1391
1
 رضا مهیاری
جایزه اینجانب همراه با یک لوح تقدیر زیبا امروز صبح به دستم رسید. از همه دوستان و ذست اندرکاران سایت تشکر میکنم
مطلب کیانی زاد 22:58 دوشنبه 20 آذر 1391
0
 مطلب کیانی زاد
مبارک شما و مابقی دوستان باشه جناب مهیاری ...


پاینده و پایدار باشید ...
حسن ابراهیمی 18:35 چهارشنبه 22 آذر 1391
1
 حسن  ابراهیمی
با سلام

با تشکر و قدردانی از محضر مدیریت محترم جناب آقای مهندس جمشیدیان و تمامی همکاران و دست اندر کاران در گروه نرم افزاری سازه ، بسته حاوی هدایا صبح دیروز به دستم رسید.

جناب آقای مهندس مهیاری مبارکتون باشه و همچنین مبارک خانم مهندس علیشاهی و آقای مهندس فیلا و آقای مهندس احمدی هم باشه ، انشا... در دوره های بعدی قسمت دیگر دوستان عزیز ما هم بشه.

جناب آقای مهندس سروش احمدی و جناب آقای مهندس ایرج شاهسون ، از لطف شما ممنونم.

برای همه ی عزیزان آرزوی موفقیت دارم.
سروش احمدی 23:17 چهارشنبه 22 آذر 1391
0
 سروش احمدی
آقای مهندس ابراهیمی دوست عزیزم، انجام وظیفه بود.
مبارکتون باشه!
بامید موفقیت شما و سایر دوستان در تمام عرصه های کار و زندگی.
سروش احمدی 23:20 چهارشنبه 22 آذر 1391
1
 سروش احمدی
آقارضا و امیرجان و همچنین خانم مهندس علیشاهی و علیرضای عزیز، شما هم مبارکتون باشه!
:-)
رضا مهیاری 18:40 آدینه 24 آذر 1391
0
 رضا مهیاری
جایزه ها اهدا شد و بازم سایت رفت تو کما
آقای جمشیدیان و مدیران محترم سایت مرگ مهیاری یه کاری بکنید