اخبار   
 

 آغاز تغییرات آخوندی در وزارت راه و شهرسازی

وزیر راه و شهرسازی در نخستین اقدام، مدیرکل دفتر وزارتی را تغییر داد...

به گزارش خبرنگار مهر، عباس آخوندی در نخستین اقدام خود، مدیرکل دفتر وزارتی وزارت راه و شهرسازی را تغییر داد. براین اساس، انصاری که پیش از این مدیرکل دفتر وزارتی وزارت مسکن در دوران وزارت آخوندی بود، برای این سمت انتخاب شده است.

براین اساس به طور رسمی هنوز حکمی برای انصاری از سوی وزیر صادر نشده است اما انتخابش برای این پست قطعی باست. وی در سال های گذشته کارمند رسمی وزارت مسکن و شهرسازی بود که در حال حاضر بازنشسته شده اما بنا به صلاحدید آخوندی دوباره برای کار به این وزارتخانه بازگشته است.

پیش از این حسین نورانی مدیرکل دفتر وزارتی راه و شهرسازی بود.

  منبع : خبرگزاری مهر
  11:49   یکشنبه 27 مرداد 1392  
 نظرات    
 
سیامک شاهنده 18:22 سه شنبه 29 مرداد 1392
1
 سیامک شاهنده
باسلام وعرض ادب وتبریک
درابتدا خواهشمندم نسبت به وضعیت پل کن(که درتایخ 1391/08/24)دراثربارش باران فرو ریخت هرچه سریعتر تصمیم گیری واقدامات اجرایی صورت پذیرد که مزیدبر امتنان خواهدبود.
شنیده ها حاکیست که شرکت ماشین سازی اراک (که بخشی ازسازه فلزی پل را دردوطرف ساخته ویکطرف ازآن درحال بهره برداریست)برای بخش اصلی پل(معبرتندرودردوطرف)نیزاعلام آمادگی ساخت نموده بودولیکن شهردارمنطقه ظاهراً با ساخت پل بتنی موافقت نموده اند.
ازطرفی گذرموقتی که از داخل پادگان نیروی هوایی ایجاد شده بود نیزاخیراً (20روز پیش)مسدودگشته وترافیک دراین جاده بین المللی زیاد شده است وباعث اخلال درتردد گشته وافرادی که محل کارشان دراطراف میدان شیرپاستوریزه است را بامشکلاتی مواجه نموده.
بازشنیده شده که طرف قرارداد بانیروی محترم هوایی به تعهدات مالی خود عمل ننموده واین نیرو نیز با ایجاد راه بند از عبور مردم جلوگیری بعمل آورده است
بنده به عنوان یک شهروند ازفرمانده محترم نیروی هوایی سوالی دارم
آیا بابستن این مسیر وایجاد ترافیک برای بخشی از شهروندان ومردم عادی واغلب کارگر،شما به پول خود رسیده اید؟
اگر ازمن پرسیده میشد که چه کارباید کرد؟ میگفتم باید درنزد مراجع قضایی اقدام به طرح شکایت میشد ومردم عادی هم همچنان ازآن مسیر استفاده میکردند.
درحالیکه الان به نظر میرسد اقدام انجام شده بیشتر مسائل شخصی است.
درهرحال ازوزیرمحترم درخواست رسیدگی عاجل دارم