اخبار   
 

 با سفر اعضای هیات دولت به اصفهان، صدای زاینده رود به پایتخت رسید

رسول زرگرپور عملکرد استان را در هفته ی دولت مطلوب عنوان کرد و گفت: نیمی از اعضای هیأت دولت در هفته ی دولت به اصفهان سفر کرده و مشکلات استان را مورد بررسی قرار دادند...

با سفر اعضای هیات دولت به اصفهان، صدای زاینده رود به پایتخت رسید

رسول زرگرپور عملکرد استان را در هفته ی دولت مطلوب عنوان کرد و گفت: نیمی از اعضای هیأت دولت در هفته ی دولت به اصفهان سفر کرده و مشکلات استان را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان؛ رسول زرگرپور در یادواره یک‌هزار شهید کارمند استان اصفهان که با حضور مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور، خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان ارشد استانی برگزار شد،ضمن گرامیداشت هفته ی دولت و یاد وخاطره ی شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: نیمی از اعضای هیئت دولت در هفته دولت به اصفهان سفر کرده و مشکلات استان را مورد بررسی قرار دادند .

رسول زرگرپور در ادامه افزود: با سفر اعضای هیئت دولت، صدای مردم اصفهان درباره خشکسالی زاینده‌رود بیشتر و بهتر از قبل به گوش مردم در تهران و سایر شهرهای کشور رسید.

استاندار اصفهان آرامش امروز کشور را مدیون شجاعت شهدا دانست و افزود: آرامش امروز کشور مدیون شهدایی است که با شجاعت خود به جبهه‌ها رفتند، از خاک کشور دفاع کردند و توانستند کشور ایران را حفظ کنند.

وی با بیان اینکه استان اصفهان با دارا بودن ۶ درصد از جمعیت کشور، ۱۰ درصد از شهدای کشور را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است، ادامه داد: ۱۰ درصد از جمعیت جانبازان و ایثارگران کشور نیز متعلق به اصفهان بوده و اصفهانی‌ها در جنگ تحمیلی افتخارات بزرگی را کسب کردند.

استاندار اصفهان عملکرد استانداری اصفهان را در هفته ی دولت و یکسال گذشته مطلوب عنوان کرد و تصریح نمود: ۲ هزار و ۱۴۸ پروژه با اعتبار یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان که نیمی از آن مربوط به بخش خصوصی است در یک سال عمر دولت تدبیر و امید در اصفهان به انجام رسیده است.

زرگرپور یادآور شد: نیمی از پروژه‌ها در بخش‌های عمرانی، خدماتی و کشاورزی با مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به بهره برداری رسیده است، به طوری که میزان سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی در استان، به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

رسول زرگرپور اظهار داشت: استانداری اصفهان در هفته دولت مجری ابتکارات نو و تازه‌ای در استان اصفهان و حتی کشور بود به طوری که از این پس صدای کارمند هر هفته به مدت یک ساعت از صدای استان اصفهان پخش خواهد شدو در این برنامه به طور تخصصی و ویژه به مسائل مربوط به کارمندان و نقطه نظرات مردم در قبال آن‌ها پرداخته خواهد شد.

  منبع : خبرگزاری ایمنا
  13:06   دوشنبه 10 شهریور 1393  
 نظرات