اخبار   
 

 حمایتِ همه‌ی چهره‌های موسیقی پاپ‌، سنتی و کلاسیک از دکتر روحانی

اهالی موسیقی در حال تهیه‌ی طوماری با امضای بسیاری از فعالان جامعه‌ی موسیقی ایران مانند علیرضا قربانی، محمد علیزاده، حامد همایون، حسام‌الدین سراج، مهدی یراحی، مازیار فلاحی، نادر مشایخی، رضا یزدانی، شهرام شکوهی و بسیاری دیگر هستند که به‌زودی منتشر خواهد شد ...

حمایتِ همه‌ی چهره‌های موسیقی پاپ‌، سنتی و کلاسیک از روحانی
■ محمد علیزاده، حامد همایون، علیرضا قربانی، مازیار فلاحی و رضا یزدانی به دکتر روحانی رأی خواهند داد


اهالی موسیقی در حال تهیه‌ی طوماری با امضای بسیاری از فعالان جامعه‌ی موسیقی ایران مانند علیرضا قربانی، محمد علیزاده، حامد همایون، حسام‌الدین سراج، مهدی یراحی، مازیار فلاحی، نادر مشایخی، رضا یزدانی، شهرام شکوهی و بسیاری دیگر هستند که به‌زودی منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این روزها با مشخص‌تر شدن نگاه‌ کاندیداهای دوازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری نسبت به مسائل فرهنگی و هنری، طیف گسترده‌ای از اهالی موسیقی درحال تهیه طوماری با امضای بسیاری از جامعه موسیقی برای حمایت از حسن روحانی هستند.

این فعالیت و تکاپوی جامعه موسیقی که به نظر می‌رسد لحظه به لحظه نیز شتاب بیشتری می‌گیرد نشان از واهمه آنها از برخی تفکرات کاندیداهای دیگر در حوزه فرهنگ و هنر دارد. همچنین به نظر می‌رسد موزیسین‌ها با توجه به نقدهایی که به برخی موارد دولت حسن روحانی دارند اما همچنان او را بهترین گزینه در میان ۵ کاندیدای باقی مانده دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می‌دانند.

تنها نگاهی به اسامی تعدادی از موزیسین‌هایی که تا به این لحظه نامه اعلام حمایت اهالی موسیقی از روحانی را امضاء کرده‌اند نشان می‌دهد طیف‌های مختلف جامعه موسیقی تا چه در این زمینه اتفاق نظر دارند.


اسامی موزیسین‌هایی چون علی اکبر شکارچی،داریوش پیرنیاکان، علیرضا قربانی مسعود شعاری، حسام‌الدین سراج، محمد علیزاده، حامد همایون، مهدی یراحی، مازیار فلاحی، حجت اشرف‌زاده، گروه سون، علی لهراسبی، رضا یزدانی، شهرام شکوهی، وحید تاج، مانی رهنما، روزبه نعمت الهی، بهداد بابائی، سعید فرجپوری، امین الله رشیدی، هنگامه اخوان، سامان احتشامی، پویا سرایی، محمد سعید شریفیان، محمد فیروزی، فرج علیپور، مزدا انصاری، محمدسعید شریفیان، على رستمیان ، مظفر شفیعی، قاسم رفعتی، میثم مروستی، نادر مشایخی، پوریا اخواص، بردیا کیارس، بابک چمن‌آرا، محمد موسوی، رامین صدیقی، کریستف رضاعی، مسعود جاهد، آروین صداقت کیش، کیاوش صاحب‌نسق، پیمان اخواص، ملیحه سعیدی، حمید بهروزی‌نیا، ناصر وحدتی، حمید اسفندیاری، علی بوستان، سیامک جهانگیری، حسین پرنیا، تورج شعبانخانی، سینا جهان آبادی، مجتبی عسگری، حسام اینانلو و بسیاری دیگر در این میان امضاکنندگان نامه حمایت اهالی موسیقی از حسن روحانی وجود دارد که به زودی و پس از جمع‌آوری سایر امضاها منتشر خواهد شد.

این در حالی است که بامداد امروز کیهان کلهر نیز از حسن روحانی اعلام حمایت کرد. علیرضا قربانی نیز امروز پیامی به منظور حمایت از حسن روحانی منتشر کرده؛ قربانی در این پیام آورده است: امروز مهمترین پیام رای ملت ایران به دکتر حسن روحانی، رای به اعتدال و میانه روی، رای به کرامت و شان انشان، رای به جایگاه و خواست واقعی مردم در نظام، رای به انزجار ملت از تندرو و اقلیت‌گرایی و انحصارطلبی است، پس بیایم به اتفاق این آخرین بازمانده از دموکراسی بعد از دولت سیدمحمد خاتمی را پاس داریم و همه با هم در انتخابات به دکتر حسن روحانی رای دهیم. "آری به اتفاق می‌توان جهان گرفت".


  منبع : خبرگزاری ایلنا
  12:29   سه شنبه 26 اردیبهشت 1396  
 نظرات