اخبار   
 

 تسریع در اجرای طرح احیای زاینده‌رود

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تسریع در اجرای طرح احیای رودخانه‌ی زاینده‌رود و جلوگیری از خشکی این رودخانه در هر شرایط اقلیمی و همچنین اجرای صورت‌جلسه‌ی طرح 9ماده‌ای شورای‌عالی آب در رأس تمام اعتبارات و قول‌هایی است که به اصفهان داده شده است...



رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تسریع در اجرای طرح احیای رودخانه‌ی زاینده‌رود و جلوگیری از خشکی این رودخانه در هر شرایط اقلیمی و همچنین اجرای صورت‌جلسه‌ی طرح 9ماده‌ای شورای‌عالی آب در رأس تمام اعتبارات و قول‌هایی است که به اصفهان داده شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه اصفهان، رضا امینی امروز(شنبه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با تشکر از حضور مردم فهیم اصفهان و با بصیرت ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن ماه اظهارکرد: حضور گسترده مردم نشان داد که تهدیدها و گزینه‌های روی میز دشمنان این مرزوبوم و انقلاب برای مردم غیور و شجاع ایران اسلامی رنگ و بویی ندارد.
امینی به نکات مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و افزود: ایشان با توافقی که بتواند انجام شود موافق هستند اما با توافق «بد» موافق نیستند و معتقدند توافق نکردن بهتر از توافقی است که به ضرر منافع ملی و زمینه‌ساز تحقیر ملت بزرگ ایران شود.
وی خاطرنشان کرد: ایشان تأکید کردند، اگر باهمت و تلاش، به داشته‌های خود، به‌ صورت مناسب توجه کنیم، حتی اگر نتوانیم حربه تحریم را از دست دشمن خارج کنیم، می‌توانیم آن را کُند کنیم.
رییس شورای اسلامی شهر به رفتار منطقی جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته‌ای و رفتار غیرمنطقی و زورگویان طرف مقابل اشاره کرد و افزود: حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند که نباید در مذاکره، یک طرف با رفتار غیر منطقی تلاش داشته باشد که هر آنچه مورد توقع او است، محقق شود.
امینی با بیان اینکه امیدواریم مصوبات و اعتبارات تخصیص یافته به اصفهان همگی محقق شوند، تصریح کرد: تسریع در اجرایی شدن دستور رییس جمهور به وزیر نیرو و استاندار اصفهان در جهت اجرای طرح احیای رودخانه زاینده رود و جلوگیری از خشکی این رودخانه در هر شرایط اقلیمی و همچنین اجرای صورتجلسه طرح 9 ماده‌ای شورای عالی آب در راس تمام اعتبارات و قول هایی است که به اصفهان داده شده است.
وی با بیان اینکه بیمه پروانه‌های ساختمانی لازم است بر اساس قانون و به نفع مصالح مردم باشد، افزود: در این صورت شرایطی برای رونق بیشتر ساخت و ساز و خروج از رکود این بخش از اقتصاد و رضایتمندی مردم فراهم می شود.
رییس شورای اسلامی شهر ادامه داد: تشکیل ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی به عنوان فرصتی برای معرفی بهتر و بیشتر اصفهان به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی و هم چنین تاکید بر تسریع در تشکیل سازمان گردشگری شهرداری برای اقدامات اساسی این سازمان در شهر اصفهان ضروری است.

برگرفته از :

http://www.isna.ir


  منبع : ارسال شده توسط گروه رسانه‌ای دیرین
  09:56   یکشنبه 26 بهمن 1393  
 نظرات