اخبار   
 

 خانه گلف اصفهان به بهره برداری رسید

خانه گلف اصفهان در زمینی به مساحت 8 هکتار در مجموعه ورزشی کوثر این شهرافتتاح شدبه گزارش خبرگزاری مهر، خانه گلف اصفهان با همکاری اداره کل تربیت بدنی استاناصفهان و هیئت گلف این استان ...

به گزارش خبرگزاری مهر، خانه گلف اصفهان با همکاری اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان و هیئت گلف این استان با حضور دبیر فدراسیون گلف مدیرکل تربیت بدنی استان و مسئولان هیئت گلف اصفهان در روز جمعه 21 اسفند ماه در زمینی به مساحت 8 هکتار در مجموعه ورزشی کوثر اصفهان افتتاح شد.
همچنین دور رفت لیگ دسته 2 گلف باشگاههای کشور که با شرکت شش تیم در دو گروه در اصفهان برگزار شده بود با صدر نشینی تیمهای خوزستانی به پایان رسید.
در گروه اول این مسابقات تیم سورتمه اهواز با شش امتیاز صدر نشین است و تیم هیئت قم با 3 امتیاز در جایگاه دوم و تیم هیئت اردبیل بدون امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار دارد .
در گروه دوم نیز تیم هیئت گلف شهرستان هندیجان با شش امتیاز در صدر است و تیم هیئت گلستان با 3 امتیاز در مکان بعدی و تیم هیئت آذربایجانشرقی بدون امتیاز قعر نشین جدول رده بندی قرار دارد.
دور برگشت این مسابقات متعاقبا در مرکز یکی از استانها برگزار خواهد شد و دو تیم برتر از هر گروه بعد از انجام بازی نهائی به لیگ دسته یک گلف کشور صعود خواهند کرد.
  منبع : خبرگزاری مهر
  13:41   شنبه 22 اسفند 1388  
 نظرات