اخبار   
 

 افزایش شمار قربانیان سیل : ۴۱ کشته و ۷ مفقود

رییس سازمان مدیریت بحران کشور از ادامه‌ی عملیات جست‌وجو برای یافتن مفقودانِ سیل آذربایجان و کردستان خبر داد. اسماعیل نجار که در مناطق سیل‌زده حضور دارد، در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده گفت: عملیات جست‌وجو برای یافتن مفقودشدگانِ این حادثه ادامه دارد و آمارها نسبت به شب گذشته تغییری نکرده است ...

افزایش شمار قربانیان سیل : ۴۱ کشته و ۷ مفقود
■ تأکید بر تسریع در بازسازی مناطق سیل‌زده


رییس سازمان مدیریت بحران کشور از ادامه‌ی عملیات جست‌وجو برای یافتن مفقودانِ سیل آذربایجان و کردستان خبر داد. اسماعیل نجار که در مناطق سیل‌زده حضور دارد، در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده گفت: عملیات جست‌وجو برای یافتن مفقودشدگانِ این حادثه ادامه دارد و آمارها نسبت به شب گذشته تغییری نکرده است.

به گفته وی، تاکنون شمار جانباختگان سیل در استان‌های آذربایجان شرقی، غربی و کردستان ۴۱ نفر است و البته ۷ تن نیز مفقود هستند که عملیات جست‌وجو برای یافتن‌شان ادامه دارد.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با تاکید بر اینکه عملیات بازسازی مناطق سیل زده در حال پیگیری است، گفت: رییس جمهور نیز دستور ویژه برای سیل آذربایجان داده و تمامی امکانات در این زمینه بسیج شده‌اند و امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن خسارات مادی وارده جبران شود.

با کلیک کردن روی تصویرهای زیر، آن‌ها را در اندازه‌ای بزرگ‌تر ببینید :







  منبع : خبرگزاری ایسنا
  12:54   یکشنبه 27 فروردین 1396  
 نظرات