اخبار   
 

 درختان باغی در خیابان فرشته‌ی تهران بریده شدند

رییس کمیته‌ی محیط زیست شورای شهر تهران چند و چونِ تخریب باغی در خیابان فیاض‌بخش (فرشته، نزدیک خیابان دکتر حسابی) را تشریح کرد. محمد حقانی گفت: صبح امروز (دوشنبه) کارشناسان کمیته‌ی محیط زیست شهرداری تهران برای بررسی قطع درختان در باغ ۴۵۰۰متری در خیابان دکتر حسابی، روبهروی اربابی، به محل مذکور مراجعه کردند و با توجه به این که مالک تابلوی شناسه در هیچ‌کدام از طرف ملک خود نصب نکرده بود، گمانه‌ی غیرقانونی بودن اقداماتش قوت گرفت ...

درختان باغی در خیابان فرشته‌ی تهران بریده شدند

رییس کمیته‌ی محیط زیست شورای شهر تهران چند و چونِ تخریب باغی در خیابان فیاض‌بخش (فرشته، نزدیک خیابان دکتر حسابی) را تشریح کرد. محمد حقانی گفت: صبح امروز (دوشنبه) کارشناسان کمیته‌ی محیط زیست شهرداری تهران برای بررسی قطع درختان در باغ ۴۵۰۰متری در خیابان دکتر حسابی، روبهروی اربابی، به محل مذکور مراجعه کردند و با توجه به این که مالک تابلوی شناسه در هیچ‌کدام از طرف ملک خود نصب نکرده بود، گمانه‌ی غیرقانونی بودن اقداماتش قوت گرفت.

وی با بیان اینکه مالک اجازه ورود به کارشناسان کمیته محیط زیست شورای شهر را نداد، تصریح کرد: کارشناسان کمیته نسبت به بررسی موضوع اقدام کرده و متوجه شدند که بخشی از درختان شمال ملک تخریب شده است.

حقانی با بیان اینکه بخشی از بناهای قدیمی شمال ملک نیز در حال تخریب بوده است، گفت: در بخشی از ضلع غربی ملک نیز کارگران در حال تجهیز کارگاه و حفر چاه بودند و بررسی‌ها نشان داد که کارگران در حال دپو کردن درختان قطع شده هستند.

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر با بیان اینکه کارشناسان با استفاده از پشت بام خانه‌های اطراف توانستند نسبت به ثبت این تخلف اقدام کنند گفت: هیچ شناسه ملکی در اطراف این باغ نصب نشده بود و جای سوال است که مالک با چه مجوزی اقدام به قطع درختان کرده است.

example-imageexample-image
  منبع : خبرگزاری ایسنا
  18:09   دوشنبه 27 دی 1395  
 نظرات