اخبار   
 

 برگزاری مجازی کنفرانس مهندسی برق ایران

بیست‌ونهمین کنفرانس مهندسی برق ایران با هدف ارائه‌ی آخرین دستاوردهای علمی در زمینه‌ی مهندسی و صنعت برق، ۲۸ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه از سوی انجمن علوم مهندسی برق ایران به‌صورت مجازی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود. موضوع‌های محوری این کنفرانس عبارت‌اند از: الکترونیک، قدرت، کنترل، مخابرات، کامپیوتر و مهندسی پزشکی ...

برگزاری مجازی کنفرانس مهندسی برق ایران
بررسی چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی صنعت برق و مخابرات کشور


بیست‌ونهمین کنفرانس مهندسی برق ایران با هدف ارائه‌ی آخرین دستاوردهای علمی در زمینه‌ی مهندسی و صنعت برق، ۲۸ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه از سوی انجمن علوم مهندسی برق ایران به‌صورت مجازی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود. موضوع‌های محوری این کنفرانس عبارت‌اند از: الکترونیک، قدرت، کنترل، مخابرات، کامپیوتر و مهندسی پزشکی.

همچنین در حاشیه این کنفرانس نمایشگاه مجازی با محوریت صرفه جویی در هزینه های تولید، نصب، حل مشکلات حفاظت و نگهداری، دسترسی ۲۴ ساعته، امکان برقراری گفتگوی دو طرفه بازدیدکنندگان و غرفه داران، پشتیبانی چند زبانه و تجزیه و تحلیل رویدادهای غرفه از ۲۷ تا ۳۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود. در این کنفرانس ۴۳ کارگاه های آموزشی و میزگردهای تخصصی در ارتباط با چالش ها و فرصت های پیش روی صنعت برق و مخابرات کشور با حضور مسئولان عالی رتبه کشوری، مدیران صنعت و رؤسای دانشگاه ها ۲۷ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزوده است: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی الکترونیکی https://iceeconf.ir سر بزنند.


با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.

  منبع : خبرگزاری ایسنا
  12:33   شنبه 18 اردیبهشت 1400  
 نظرات