اخبار   
 

 دوره‌ی آموزشی طراحی سازه‌ای و ضوابط اجرای دیوارها و الزامات نمای بیرونی ساختمان‌ها

دوره‌ی آموزشیِ دوروزه‌ی طراحی سازه‌ای و ضوابط اجرای دیوارها و الزامات نمای خارجی ساختمان‌ها، هفته‌ی پایانی همین ماه در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می‌شود ...

دوره‌ی آموزشی طراحی سازه‌ای و ضوابط اجرای دیوارها و الزامات نمای بیرونی ساختمان‌ها

دوره‌ی آموزشیِ دوروزه‌ی طراحی سازه‌ای و ضوابط اجرای دیوارها و الزامات نمای خارجی ساختمان‌ها، هفته‌ی پایانی همین ماه در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دوره آموزشی طراحی سازه‌ای و ضوابط اجرای دیوارها و الزامات نمای خارجی ساختمان‌ها در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می‌شود.

محورهای این همایش شاملِ انواع دیوارهای ساختمانی و بارهای وارده بر دیوارها، ضوابط طراحی و محاسبه دیوارها، جزئیات اجرای دیوارهای خارجی، داخلی و جان پناه، انواع نماهای متداول و الزامات اجرای نما، بارهای وارد بر نما و معیار پذیرش و الزامات طراحی و اجرای نمای سیمانی، الزامات طراحی و اجرای نمای سنگی، آجری، سرامیکی و کامپوزیت است.

زمان برگزاری این دوره آموزشی ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه از ساعت ۸ تا ۱۶ در مرکز تحقیقات راه، مسکن وشهرسازی است.

گفتنی است مدرسان این دوره نیز نادر خواجه احمد عطاری، مژده زرگران از اعضای هیات علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی هستند. به گفته برگزارکنندگان این دوره آموزش پس از پایان دوره گواهینامه همراه با امتیار ارتقای پایه نظام مهندسی به شرکت کنندگان اعطا می شود.

علاقمندان می‌توانند برای مشاوره و شرکت در این دوره آموزشی به نشانی http://workshop.bhrc.ac.ir مراجعه کنند.

با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.
با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.

  منبع : وزارت راه و شهرسازی
  07:29   شنبه 6 بهمن 1397  
 نظرات