اخبار   
 

 به رسم دیرین و همیشگیِ مهندسانِ سازه ...

همان‌گونه که هفته‌ی پیش هم به آگاهی شما مهندسان و همراهان ارجمند رساندیم، «گروه نرم‌افزاری سازه» در حال نو شدن است! در این زمینه، نظرات و دیدگاه‌های شما، برای ما بی‌اندازه مهم هستند. از همین رو، یک نظرسنجی طراحی کرده‌ایم که خواهشمندیم با شرکت در آن و پاسخ‌گویی به پرسش‌ها، ما را از دیدگاه‌های ارزشمند خود آگاه و در بهبود بخشیدن به کارکردهای گروه و کارآمدتر نمودنِ محصولات، یاری کنید ...

به رسم دیرین و همیشگیِ مهندسانِ سازه : احترام و مسئولیت‌پذیری
با شرکت در نظرسنجی «گروه نرم‌افزاری سازه»، ما را در کارآمدتر کردنِ رویکردها و محصولات گروه، یاری کنید


با احترام و عرض ادب، به آگاهی شما همراهان و کاربران ارجمند می‌رسانیم: «گروه نرم‌افزاری سازه» در حال نو شدن است!
در این زمینه، نظرات و دیدگاه‌های شما، برای ما بی‌اندازه مهم هستند. از همین رو، یک نظرسنجی طراحی کرده‌ایم که خواهشمندیم با شرکت در این نظرسنجی ما را از دیدگاه‌های ارزشمند خود آگاه و در بهبود بخشیدن به کارکردهای گروه، یاری کنید.


با کلیک بر روی تصویر زیر، صفحه‌ی مربوط به نظرسنجی برای شما گشوده خواهد شد.

همچنین، همان‌گونه که حدود یک ماه پیش به آگاهیِ شما مهندسان ارجمند و کاربران محترم رساندیم و مستحصر هستید، با کوشش و جدیت همکاران شما در «گروه نرم‌افزاری سازه»، نرم‌افزار SAZE90 برای مبحث نهم جدید مقررات ملی ساختمان به‌روزرسانی و آپدیت شد. حتماً می‌دانید که تاریخ ابلاغ ویرایش جدید، خردادماه ۹۹ و تاریخ انقضای ویرایش قبلی، آذرماه ۹۹ است. به این ترتیب، آماده‌سازیِ به‌موقع ویرایش جدید SAZE90 این امکان را برای شما فراهم نموده است تا بتوانید به‌موقع از آپدیت جدید بهره‌مند شوید

تأکید می‌کنیم: این فرآیند برای همه‌ی محصولات و تولیداتِ دیگر «گروه نرم‌افزاری سازه» هم صادق است؛ یعنی نرم‌افزار سازه۹۰ و دیگر محصولات گروه نرم‌افزاری سازه نیز توسط این گروه به‌طور کامل پیشتیبانی می‌شوند. در صورت تغییر در ضوابط آیین‌نامه‌ها، اعم از آیین‌نامه‌های سازه‌های بتن‌آرمه، مبحث نهم مقررات ملی ساختمان، آیین‌نامه‌ی ACI آمریکا یا دیگر آیین‌نامه‌های مرتبط، مانند آیین‌نامه‌ی ۲۸۰۰ و همچنین برای هماهنگی با آخرین نسخه‌های نرم افزارهای آنالیز و طراحی سازه‌های بتن‌آرمه مانند SAFE ،ETABS ،SAP و همچنین برای هماهنگی با نرم‌افزار AutoCAD به‌عنوان نرم‌افزار نقشه‌کشی و ترسیم سازه، تغییرات سریعاً اعمال می‌شوند و در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.
این خدمات از زمان عقد قرارداد به مدت یک سال رایگان است و پس از آن مطابق مفاد قرارداد خواهد بود.
به یاد داشته باشید: هر به‌روزرسانی شامل کلیه‌ی تغییرات نرم‌افزار از آغاز تا آن تاریخ می‌باشد و نیازی به دانلود به‌روزرسانی‌های پیشین نیست.


با کلیک بر روی تصویر زیر، صفحه‌ی به‌روزرسانی‌های محصولاتِ «گروه نرم‌افزاری سازه» برای شما گشوده خواهد شد.

با صمیمانه‌ترین آرزوها،
گروه نرم‌افزاری سازه


  منبع : گروه نرم‌افزاری سازه
  16:00   چهارشنبه 3 دی 1399  
 نظرات