اخبار   
 

 قرعه‌کشی انجام شد

همان‌گونه که اطلاع دارید، روز عید فطر برنامه‌ی ویژه‌ای با تخفیف بسیار ویژه برای همه‌ی خریداران محصولات گروه نرم‌افزاری سازه در نظر گرفته شده بود. خریداران محترم در این روز، افزون بر تخفیف بسیار ویژه، شانس شرکت در قرعه‌کشی یک دستگاه خودروی برلیانس را نیز پیدا می‌کردند. این قرعه‌کشی روز آدینه، ۲۹ تیرماه انجام گرفت و مراسم به‌صورت زنده از برنامه‌ی «زنده‌رود» پخش شد ...

قرعه‌کشی انجام شد

سلام و عرض ادب،

همان‌گونه که اطلاع دارید، روز عید فطر برنامه‌ی ویژه‌ای با تخفیف بسیار ویژه برای همه‌ی خریداران محصولات گروه نرم‌افزاری سازه در نظر گرفته شده بود. خریداران محترم در این روز، افزون بر تخفیف بسیار ویژه، شانس شرکت در قرعه‌کشی یک دستگاه خودروی برلیانس را نیز پیدا می‌کردند.
این قرعه‌کشی روز آدینه، ۲۹ تیرماه انجام گرفت. شماره‌ی برنده از میان شماره‌های شانس از ۱۰۰۰ تا ۱۵۱۶ انتخاب شد. شماره(های) اختصاصی برای هر خرید قبلاً روی فاکتور به خریداران محترم اعلام شده بود.
قرعه‌کشی به کمک گردونه‌ی حاوی شماره‌های ۰-۹ انجام و مراسم به‌صورت زنده از برنامه‌ی «زنده‌رود» پخش می‌شد. با توجه به ثابت بودنِ رقم هزارگان، گردونه سه بار برای رقم های صدگان، دهگان و یکان چرخانده شد و از نتیجه‌ی این سه بار چرخش، سه رقم باقی‌مانده مشخص گردید. براساس نتیجه‌ی قرعه‌کشیِ انجام‌گرفته، برنده‌ی خودرو همکار محترم، آقای مهندس ابراهیم نظرپور با شماره‌ی ۱۴۱۵ هستند.
گروه نرم‌افزاری سازه ضمن تشکر از همه‌ی خریداران محترم و تبریک به همه‌ی شما برای دریافت تخفیف باورنکردنی ۶۰%، به آقای مهندس ابراهیم نظرپور هم تبریک عرض می‌نماید و برای ایشان آرزوی استفاده‌ی پربرکت از این خودرو را دارد.
فیلم مراسم قرعه‌کشی را می‌توانید این‌جا مشاهده بفرمایید. این فیلم به مصاحبه با مدیرعامل گروه نرم‌افزاری سازه و همچنین مراسم قرعه‌کشی اختصاص دارد. چنانچه مایل به تماشای همه‌ی فیلم نیستید، مراسم قرعه‌کشی از دقیقه‌ی ۱۲:۴۰ فیلم آغاز می‌شود. آگاهی‌های بیش‌تر درباره‌ی تحویل خودرو به برنده‌ی ارجمند به‌زودی در همین وبگاه اعلام می‌گردد.


با آرزوی موفقیت روزافزون برای همه‌ی شما،
گروه نرم افزاری سازه


  منبع : گروه نرم‌افزاری سازه
  14:00   دوشنبه 1 مرداد 1397  
 نظرات