اخبار   
 

 مبحث نهم جدید و ۵۰درصد تخفیفِ خدمات SUM برای کاربران نرم‌افزارهای گروه سازه

امروز با افتخار ارائه‌ی ۵۰هزارمین خدمت گروه نرم‌افزاری سازه به شما را جشن می‌گیریم. طی سال‌های گذشته همکاران ما از طریق سامانه‌های تیکتینگ، تلفن، چت و ایمیل، ده‌ها هزار ساعت پاسخگوی نیازهای شما عزیزان بوده‌اند. همچنین، با ارائه‌ی محصولات و آپدیت‌های به‌جا به نیازهای شما پاسخ داده‌اند. به‌زودی آپدیت‌های مهمی در خصوص تطبیق با مبحث جدید مقررات ملی ساختمان و +SAZE90 در راه است که با خدمات SUM فعال می‌توانید این آپدیت‌ها را رایگان دریافت نمایید ...

مبحث نهم جدید و ۵۰درصد تخفیفِ خدمات SUM برای کاربران نرم‌افزارهای گروه سازه


بازدیدکنندگان گرامی، کاربران محترم

امروز با افتخار ۵۰هزارمین خدمت گروه نرم‌افزاری سازه به شما را جشن می‌گیریم. طی سال‌های گذشته همکاران ما از طریق سامانه‌های تیکتینگ، تلفن، چت و ایمیل، ده‌ها هزار ساعت پاسخگوی نیازهای شما عزیزان بوده‌اند. همچنین، با ارائه‌ی محصولات و آپدیت‌های به‌جا به نیازهای شما پاسخ داده‌اند.

به‌زودی آپدیت‌های مهمی در خصوص تطبیق با مبحث جدید مقررات ملی ساختمان و +SAZE90 در راه است که با خدمات SUM فعال می‌توانید این آپدیت‌ها را رایگان دریافت نمایید. همچنین، در طرح‌های فروش آینده برای کاربران محترمی که خدمات SUM فعال دارند، شرایط متمایز با تخفیف‌های بسیار بیش‌تر در نظر گرفته خواهد شد.

در این خصوص با توجه به تماس‌های مکرر شما عزیزان، به مناسبت اعیاد پیشِ رو و جشن ۵۰.۰۰۰امین خدمت ارائه‌شده،‌ در فاصله‌ی عید های قربان تا غدیر از ۱۰ تا ۱۸ مردادماه،‌ امکان تمدید خدمات SUM برای کاربران محترمی که خدمات آن‌ها منقضی شده، فراهم شده است. این تخفیف برای خدمات SUM در آینده تکرار نخواهد شد.
از شما دعوت می‌کنیم از فرصتِ به‌دست‌آمده، حداکثر بهره را ببرید.


ویدئو را ببینید ...
  منبع : گروه نرم‌افزاری سازه
  18:30   دوشنبه 6 مرداد 1399  
 نظرات