اخبار   
 

 تغییرات مهم در نحوه‌ی ارائه‌ی خدمات پشتیبانی SUM

همان‌گونه که کاربرانِ ارجمندِ محصولات «گروه نرم‌افزاری سازه» مستحضرند، خدمات پشتیبانی و ارتقای نرم‌افزارهای این شرکت تحت عنوان خدمات SUM ارائه می‌گردد، که با توجه به تغییر استانداردهای بین‌المللی فروش و پشتیبانی نرم‌افزار، از این پس خدماتِ SUM به دو صورتِ پیوسته (پیش از انقضا) و ناپیوسته (پس از انقضا) ارائه خواهد شد؛ و خبر خوب این است که کلیه‌ی خریدهای «جشنواره‌ی رمضان» (۶ ـ ۷ خردادماه) شامل یک سال خدمات SUM رایگان است ...

تغییرات مهم در نحوه‌ی ارائه‌ی خدمات پشتیبانی SUM

کاربران گرامی، همراهان همیشگیِ «گروه نرم‌افزاری سازه»
همان‌گونه که مستحضرید، خدمات پشتیبانی و ارتقای نرم‌افزارهای این شرکت تحت عنوان خدمات SUM به شما عزیزان ارائه می‌گردد. ارائه‌ی این خدمات مبتنی بر قرارداد فیمابین در یک بازه‌ی زمانی تعریف می‌شود و پس از پایان این بازه، منقضی می‌گردد. شما کاربران ارجمند تنها در بازه‌ی زمانی که خدمات معتبر SUM دارید، می‌توانید از پشتیبانی‌های این شرکت و یا آخرین ویرایشِ نرم‌افزارها استفاده کنید.
در این زمینه، به آگاهی شما عزیزان می‌رساند با توجه به تغییر استانداردهای بین‌المللی فروش و پشتیبانی نرم‌افزار، از این پس خدماتِ SUM به دو صورتِ پیوسته (پیش از انقضا) و ناپیوسته (پس از انقضا) ارائه می‌گردد.

پرسش‌های متداول :

خدمات SUM چیست؟
Support : برای کار با نرم‌افزارها نیاز به راهنمایی و پشتیبانی دارید.
Upgrade : با توجه به تغییر در آیین‌نامه‌های ساختمانی، تغییر در نرم‌فزارهای مادر و درخواست‌های شما، امکانات نرم‌افزار تغییر می‌کند. شما به‌عنوان مهندسِ سازه نیاز به به‌روزرسانی دارید.
Maintenance : به‌رغم تست‌ها و آزمون‌های انجام‌گرفته، گاهی در بدنه‌ی نرم‌افزارها خطاهایی به جا می‌ماند که لازم است رفع عیب شوند.
مجموعه‌ی خدمات Support, Upgrade, Maintenance خدمات SUM را تشکیل می‌دهند.

تاریخ انقضای خدمات SUM چیست؟
تاریخی که پس از آن، خدمات پشتیبانی، ارتقا و عیب‌یابی برای نرم‌افزارهای شما انجام نخواهد گرفت.

تاریخ انقضای خدمات SUM را از کجا ببینم؟
شما همواره می‌توانید با مراجعه به http://www.saze90.com/login/ و ورود به پنل کاربری خود، تاریخ انقضای خدمات SUM نرم‌افزارهای خود را مشاهده کنید. چنانچه قبلاً سریال نرم‌افزار خود را ثبت نکرده‌اید، نخست سریال نرم‌افزار خریداری‌شده را در همین بخش ثبت نمایید و سپس تاریخ انقضا را مشاهده بفرمایید.

خدمات پشتیبانی پیوسته (پیش از انقضا) چیست؟
خدمات پشتیبانی SUM نرم‌افزارها هنگامی که پیش از تاریخ انقضا تمدید شود، خدمات پیوسته نام دارد. تمدید خدمات پیوسته با مبلغی به‌مراتب کم‌تر از تمدید خدمات ناپیوسته (فقط ۱میلیون تومان) امکان‌پذیر است.

خدمات پشتیبانی ناپیوسته (پس از انقضا) چیست؟
خدمات پشتیبانی SUM نرم‌افزارها هنگامی که پس از تاریخ انقضا تمدید شود، خدمات ناپیوسته نام دارد. تمدید خدمات ناپیوسته با مبلغی به‌مراتب بیش‌تر از تمدید خدمات پیوسته (۴.۲میلیون تومان) امکان‌پذیر است.

آیا به‌جز مبلغ خدمات، تفاوت دیگری میان خدمات SUM پیوسته و ناپیوسته وجود دارد؟
خدمات دریافتی در هر دو روشِ پیوسته و ناپیوسته دقیقاً یکسان است. تنها تفاوت در مبلغ پرداختی برای خدمات است.

■ خبر خوب :
برای آخرین بار می‌توانید با خرید محصولات با قیمت‌های استثنایی در جشنواره‌ی رمضان فقط در ۶-۷ خردادماه، خدمات SUM خود را تمدید فرمایید. کلیه‌ی خریدهای این جشنواره شامل یک سال خدمات SUM رایگان است.


با کلیک بر روی تصویر، صفحه‌ی مربوط به «جشنواره‌ی خرید رمضان» برای شما گشوده خواهد شد؛
که با خرید در این جشنواره، می‌توانید از یک سال خدمات SUM رایگان بر روی محصولاتِ خریداری‌شده بهره‌مند شوید.


  منبع : گروه نرم‌افزاری سازه
  12:00   شنبه 3 خرداد 1399  
 نظرات