اخبار   
 

 تأکید بر انتخاب هر چه زودتر رییس شورای مرکزی نظام مهندسی

مدیرکل دفتر توسعه‌ی مهندسیِ وزارت راه و شهرسازی با بیان این که مقدمات و تمهیدات لازم برای انتخاب ریاست شورای مرکزی در حال انجام است و این امر در اسرع وقت صورت می‌گیرد، تأکید کرد: با توجه به این که شورای مرکزیِ هفتم می‌باید هر چه زودتر کارش را آغاز کند، مقرر شد که انتخابات ریاست شورای مرکزیِ هفتم سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در اسرع وقت انجام بگیرد ...

تأکید بر انتخاب هر چه زودتر رییس شورای مرکزی نظام مهندسی

مدیرکل دفتر توسعه‌ی مهندسیِ وزارت راه و شهرسازی با بیان این که مقدمات و تمهیدات لازم برای انتخاب ریاست شورای مرکزی در حال انجام است و این امر در اسرع وقت صورت می‌گیرد، تأکید کرد: با توجه به این که شورای مرکزیِ هفتم می‌باید هر چه زودتر کارش را آغاز کند، مقرر شد که انتخابات ریاست شورای مرکزیِ هفتم سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در اسرع وقت انجام بگیرد.

به گزارش خبرنگار صما، منوچهر شیبانی اصل در جریان مراسم تودیع و معارفه اعضای هیات مدیره ششم و هفتم شورای مرکزی ساختمان کشور که در محل وزارت راه وشهرسازی برگزار شد ضمن بیان مطلب فوق درگفت وگو با خبرنگار صما ضمن اشاره به این امر که انتخابات هفتمین دوره شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور روز مبارکی درتاریخ سازمان نظام مهندسی ساختمان کشوراست گفت: درجریان این مراسم ضمن تقدیراز اعضای دوره ششم ساختمان نظام مهندسی کشور ا واعطای احکام اعضای منتخب دوره هفتم باحضور جناب آقای عباس آخوندی به انجام رسید.

وی همچنین با اشاره به جزئیات روند برگزاری این مراسم ادامه داد : با توجه به اینکه مطابق ماده ۱۱۵ آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی وکنترل ساختمان مصوب ۱۳۷۵ می بایست نخستین جلسه درحضور وزیر راه وشهرسازی صورت بگیرد نتیجتا اولین با حضور ایشان این جلسه تشکیل شد.

مدیرکل دفتر توسعه مهندسی وزارت راه وشهرسازی تاکید کرد: دراین جلسه اعضای شورای سه نفر را ازبین خودشان برای معرفی و پیشنهاد به وزیر راه شهرسازی انتخاب کردند و ایشان یک نفرازاین سه نفر را برای اعطای حکم ریاست شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشوربه مقام محترم رییس جمهوری معرفی می کند .

example-image

شیبانی خاطرنشان ساخت: همچنان که اخبار مربوط به این مهم منتشرشده است این انتخابات هم درحضورآقای وزیر برگزار شد و آقایان مهنس فرج الله رجبی، شهرام کوسه غراوی و عباس وثیق نیا سه نفری بودند که به عنوان کاندیدای ریاست هفتمین دوره شورای مرکزی ساختمان نظام مهندسی کشور به مقام عالی وزارت راه وشهرسازی پیشنهاد شدند.

وی با بیان این که مقدمات و تمهیدات لازم برای انتخاب ریاست شورای مرکزی درحال انجام است واین امر دراسرع وقت صورت می گیرد تاکید کرد: با توجه به اینکه شورای مرکزی هفتم می بایست هرچه زودترشروع کند،نتیجتا مقررشد که انتخابات ریاست شورای مرکزی هفتم سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در اسرع وقت صورت بگیرد.

  منبع : وبگاه صما
  08:15   چهارشنبه 17 آذر 1395  
 نظرات