اخبار   
 

 سه گَجِتِ بی‌نظیر از سازندگان SAZE90

آیا با ضریب ρ و دردسرهایش در آیین‌نامه‌ی ۲۸۰۰ آشنا هستید؟ از کنترل موارد فنیِ مربوط به این ضریب در سازه‌هایی که طراحی می‌کنید، چقدر مطمئن هستید؟ آیا می‌دانید با لازم‌الاجرا شدنِ پیوست ۶ آیین‌نامه‌ی ۲۸۰۰، شما به‌عنوان یه مهندس محاسب باید المان‌های غیر‌سازه‌ای را هم طراحی کنید؟ آیا در پی راهی برای کاهش زمانِ طراحیِ دیوارهای برشی هستید؟ برای شما خبرهای خوبی داریم و دعوت می‌کنیم طی سه وبینار با قابلیت‌های فوق‌العاده‌ی سه گَجِتِ بی‌نظیر از سازندگان SAZE90 آشنا بشوید ...

سه گَجِتِ بی‌نظیر از سازندگان SAZE90

مهندسان ارجمند،
کاربران محترم، سلام


نرم‌افزار RED Factor برای محاسبه‌ی دقیقِ ضریب Redundancy Factor
آیا ضریب ρ و دردسرهاش رو توی آیین‌نامه‌ی ۲۸۰۰ می‌شناسین؟ آیا مطمئن هستین سازه‌هایی که طراحی می‌کنین از نظر موارد فنیِ مربوط به این ضریب دقیق کنترل شدن؟ یا این که دارین از یه راه سرهم‌بندی‌شده برای تعیین این ضریب استفاده می‌کنین که می‌تونه براتون عواقب قانونی داشته باشه؟ بیایین توی سمینار نرم‌افزار RED Factor و ببینین چگونه این شاهکار فنی گروه نرم‌افزاری سازه تونسته به صورت دقیق، یک بار و برای همیشه مسئله‌ی این ضریب رو حل کنه.

نرم‌افزار NSE یا دیتایلر اجزای غیرسازه‌ای
آیا می‌دونین زمین‌لرزه‌ی کرمانشاه تنها زلزله با قدرت بالای ۷ ریشتر بود که کمترین تلفات رو داشت؟ آیا اطلاع دارین که بخش عمده‌ای از همون تلفات مربوط به ریختن دیوارهای جداکننده بود؟ یعنی اگه المان‌های غیرسازه‌ای درست مهار شده بودن، ممکن بود تلفات این زلزله بسیار کمتر از این باشه. بعد از این زلزله، پیوست ۶ آیین‌نامه‌ی ۲۸۰۰ لازم‌الاجرا شد و شما به‌عنوان یه مهندس محاسب باید المان‌های غیر‌سازه‌ای رو هم طراحی کنین. بیایین توی وبینار NSE یا همون Non-Structural Elements و ببینین این نرم‌افزار چه‌جوری با فقط چندتا کلیک، اجزای غیرسازه‌ایِ مدل شما رو طراحی و دیتایل می‌کنه.

نرم‌افزار DrSAZE-Wall
آیا تا حالا متوجه شدین چقدر دارین روی طراحی دیوارهای برشی برای سازه وقت می‌ذارین؟ برآورد ما اینه که برای یه سازه‌ی متعارف، دست‌کم یک یا دو روز رو باید به طراحی دیوارها اختصاص بدین. حالا نظرتون چیه که به جای یک تا دو روز، فقط ۱ تا ۲ دقیقه برای این کار وقت بذارین؟ بیایین توی وبینار DrSAZE-Wall و این نرم‌افزار فوق‌العاده محبوبِ گروه نرم‌افزاری سازه رو ببینین. مطمئنیم حسش شما رو رها نمی‌کنه.

همین الان با کلیک روی تصویر زیر ثبت‌نام کنین و به دوستاتون هم اطلاع بدین.
ما و همه‌ی همکارامون پیشاپیش به شما خوش‌آمد می‌گیم.
در ضمن، این وبینارها رایگان هستن.


با کلیک بر روی تصویر بالا، صفحه‌ی ثبت‌نام در سه وبینار آموزشی رایگان
درباره‌ی سه گَجِتِ بی‌نظیر از «گروه نرم‌افزاری سازه» برای شما گشوده خواهد شد.


  منبع : گروه نرم‌افزاری سازه
  18:00   چهارشنبه 21 مهر 1400  
 نظرات    
 
مدیر وبگاه 21:50 چهارشنبه 5 آبان 1400
0
 مدیر وبگاه

    
t85959_INSTA-iiiwe.jpg