اخبار   
 

 تقریباً رایگان: همه‌ی محصولات در بلک‌فرایدی!

امسال باز هم در آخرین جمعه‌ی سال، شاهد چهره‌ای متفاوت از گروه نرم‌افزاری سازه خواهید بود. دو رخداد مهم در آدینه، ۲۴ اسفندماه برای خریدارانِ محصولاتِ ما عبارت‌اند از: ■ کلیه‌ی محصولات گروه نرم‌افزاری سازه فقط برای یک روز، تقریباً رایگان است! ■ جمعه، ۲۴ اسفندماه آخرین فرصتی است که می‌توانید کتاب ETABS2016+SAZE90 را با قیمتِ ویژه و با تخفیف تهیه کنید ...

تقریباً رایگان: همه‌ی محصولات در بلک‌فرایدی!
■ جمعه، ۲۴ اسفند را به خاطر بسپارید؛ و در آن ۲۴ ساعت، برای خرید به SAZE90.com سر بزنید


امسال باز هم در آخرین جمعه‌ی سال، شاهد چهره‌ای متفاوت از گروه نرم‌افزاری سازه خواهید بود. دو رخداد مهم در آدینه، ۲۴ اسفندماه برای خریدارانِ محصولاتِ ما عبارت‌اند از:

کلیه‌ی محصولات گروه نرم‌افزاری سازه فقط برای یک روز تقریباً رایگان است! از امروز، جمعه (۲۴ اسفند) را به خاطر بسپارید، به SAZE90.com سربزنید، قیمت‌ها را ببینید و خرید کنید.
اگرچه فروش کتاب ETABS2016+SAZE90 با تخفیف بسیار ویژه در زمان تنظیم و انتشار این خبر ادامه دارد، اما آدینه، ۲۴ اسفندماه آخرین فرصتی است که می‌توانید این کتاب را با قیمتِ ویژه تهیه کنید. توصیه می‌کنیم خرید خود را همین امروز انجام دهید تا بتوانید کتاب را زودتر دریافت کنید.



بلک‌فرایدی، ۶۰ سال پیش


در گذشته، قانونی نانوشته میان حسابداران رایج بود: در ترازنامه‌های خود، اگر صورت سود و زیان آنان به زیان می‌انجامید، از جوهر قرمز استفاده می‌کردند. نوشتن با جوهر قرمزرنگ، تنها برای نمایان‌تر شدنِ زیان در بیلان بود، اما اگر صورت سود و زیان به سود می‌انجامید، از جوهر مشکی استفاده می‌شد. در اوایل دهه‌ی ۶۰ میلادی، حسابداران همیشه فردای روز عید شکرگزاری، حساب‌های خود را مشکی‌رنگ می‌دیدند. این روز سرآغاز موج سود و خریدهای پیش از عید به شمار می‌رفت. از این رو، میان خودشان نامِ آن را «بلک‌فرایدی»، به معنای «جمعه‌ی [جوهر] مشکی» گذاشتند.

فلسفه‌ی اصلی حراج این جمعه، تخفیف بر روی تمامی کالاها است؛ تخفیفی که باعث ترغیب مشتریان برای رفع نیازهای خود با هزینه‌ای کم‌تر در آستانه‌ی سال نو، و خالی شدنِ انبار فروشگاه‌ها با حاشیه‌ی سودی کم‌تر است. اما در سال‌های اخیر رقابت میان فروشنده‌ها به اندازه‌ای بالا گرفت که مفهومی به نام Doorbuster پدید آمد. اما Doorbuster به چه معنا است؟ همان‌گونه که می‌دانید، واژه‌ی Door به معنای «در» و کلمه‌ی Buster به معنی انفجار یا شکستن چیزی است. به همین دلیل کالاهای با تخفیف ویژه را Doorbuster نامیدند، زیرا این کالاها باعث صف کشیدن مردم پشت درهای فروشگاه می‌شود و حتا در بسیاری از موارد تراکم جمعیت مشتریان باعث شکسته شدن در فروشگاه شد.

ادامه دارد ...


برای خرید کتاب ETABS2016+SAZE90 با تخفیف ویژه، روی تصویر بالا کلیک کنید.

  منبع : گروه نرم‌افزاری سازه
  08:46   شنبه 18 اسفند 1397  
 نظرات