اخبار   
 

 جشنواره‌ی هفته‌ی درخت‌کاری

ایرانیان باستان، درخت و درخت‌کاری را بسیار گرامی می‌داشتند. ما هم در جشنواره‌ی فروش اسفندماه (۱۸ و ۱۹ اسفند) به گرامی‌داشت درخت و درخت‌کاری می‌پردازیم و در این جشنواره، شما افزون بر بهره‌مندی از تخفیف‌های قابل‌توجه روی همه‌ی محصولات، با هر خرید خود به سبز شدنِ زمین کمک می‌کنید. در واقع، متناسب با خریدی که شما انجام می‌دهید، ما بخشی از مبلغ پرداختی را به کاشت درخت اختصاص خواهیم داد ...

به جشنواره‌ی گرامی‌داشت درختان
همزمان با ولادت امام علی (ع)
خوش آمدید

ایرانیان باستان، درخت و درخت‌کاری را بسیار گرامی می‌داشتند. آنچه این روزها با عنوان خیزش جلوگیری از گرمایش زمین نزد فرهیختگانِ مغرب‌زمین مورد توجه قرار گرفته است، از سوی پیشینیان ما به‌خوبی درک شده بود و به همین لحاظ، به سبزی، باغ‌ها و زایش درون آن اهمیت ویژه می‌دادند. آگاهی‌های بیش‌تر در این باره را می‌توانید این‌جا بخوانید.

به همین مناسبت، ما در گروه نرم‌افزاری سازه همراه با دوستانمان در شرکت‌های رایان‌سازه و سیویل۸۰۸ در جشنواره‌ی فروش اسفندماه به گرامی‌داشت درخت و درخت‌کاری می‌پردازیم. در این جشنواره شما افزون بر بهره‌مندی از تخفیف‌های قابل‌توجه روی همه‌ی محصولات، با هر خرید خود به سبز شدنِ زمین کمک می‌کنید. در واقع، متناسب با خریدی که شما انجام می‌دهید، بخشی از مبلغ پرداختی را به کاشت درخت اختصاص خواهیم داد و پس از انجام، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد. در همین رابطه و از این پس، با حذف بسته‌های پستی در گروه نرم‌افزاری سازه، نرم‌افزارها به‌موقع و بدون مصرف مقوا و کاغذ بیش‌تر برای بسته‌بندی و ارسال، از طریق ایمیلی دوست‌داشتنی حاوی همه‌ی اطلاعات لازم در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

افزون بر این‌ها، با توجه به این که قیمت‌های محصولات گروه نرم‌افزاری سازه در ابتدای سال ۱۳۹۹ به صورت قابل‌توجهی افزایش می‌یابد، با خرید در جشنواره‌ی اسفندماه می‌توانید از قیمت‌های بسیار پایین محصولات بهره‌مند شوید.

۱۸ و ۱۹ اسفندماه، در وبگاه‌های
SAZE90.COM
rayansazeh.com
Civil808.com
ما و شما زمین را سبزتر خواهیم کرد.

با عرض احترام،
گروه نرم‌افزاری سازه


با کلیک بر روی تصویر زیر، ویدئویی دربردارنده‌ی توضیحات مرتبط با این جشنواره برای شما گشوده خواهد شد
با کلیک بر روی تصویر بالا، ویدئویی دربردارنده‌ی توضیحات مرتبط با این جشنواره برای شما گشوده خواهد شد

  منبع : گروه نرم‌افزاری سازه
  09:00   چهارشنبه 14 اسفند 1398  
 نظرات