اخبار   
 

 نگاهی به فرآیند بازسازی و آموزه‌های زمین‌لرزه‌ی سرپل‌ذهاب

به مناسبت نخستین سالگرد زمین‌لرزه‌ی سرپل‌ذهاب کرمانشاه، نشست «مروری بر فرآیند بازسازی و بهسازی و درس‌های زلزله‌ی سرپل‌ذهاب در یک سال گذشته» برگزار می‌شود ...

نگاهی به فرآیند بازسازی و آموزه‌های زمین‌لرزه‌ی سرپل‌ذهاب

به مناسبت نخستین سالگرد زمین‌لرزه‌ی سرپل‌ذهاب کرمانشاه، نشست «مروری بر فرآیند بازسازی و بهسازی و درس‌های زلزله‌ی سرپل‌ذهاب در یک سال گذشته» برگزار می‌شود.

نخستین نشست تخصصی زلزله سرپل ذهاب با همکاری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، کارگروه مخاطرات زلزله، لغزش لایه‌های زمین، ابنیه، ساختمان و شهرسازی و پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله، برگزار می‌شود.

شایان ذکر است، زمین‌لرزه ۲۱ آبان ماه سال ۱۳۹۶ به بزرگی ۷.۳ ریشتر در نزدیکی ازگله در استان کرمانشاه و در نزدیکی مرز ایران و عراق در ۳۲ کیلومتری جنوب غربی شهر حلبچه عراق ایران رخ داد. این نشست به بررسی روند بازسازی و بهسازی این فاجعه بزرگ و درس‌هایی که از این زلزله به دست آمده است، در مباحث معماری خواهد پرداخت.

علاقه‌مندان به حضور در این نشست می‌توانند دوشنبه ۲۱ آبان ماه از ساعت ۱۳ الی ۱۸ به پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله، سالن اجتماعات پژوهشگاه، واقع در خیابان شهید دکتر لواسانی (فرمانیه)، دیباجی شمالی، کوچه ارغوان غربی، پلاک ۲۱ مراجعه کنند.

با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.
با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.

  منبع : خبرگزاری هنرآنلاین
  09:59   دوشنبه 14 آبان 1397  
 نظرات