اخبار   
 

 جشنواره‌ی رمضان پایان یافت

حضور هزاران تن از مهندسان سازه از سراسر ایران عزیزمان در جشنواره‌ی پایان رمضان (دومین جمعه‌ی خاص) را که با توجه به درخواست‌های رسیده و همزمانی با مسابقه‌ی فوتبال ایران ـ مراکش ۲۴ ساعت دیگر تمدید شد، گرامی می‌داریم. به‌ویژه از خریداران ارجمند محصولات گروه نرم‌افزاری سازه به‌صورت ویژه سپاسگزاریم. با این حجم از استقبال، وظیفه‌ی ما در توسعه‌ی محصولات و ارائه‌ی خدمات بهتر به شما، بیش از پیش سنگین می‌شود. امیدواریم بتوانیم سپاسگزار پشتیبانی‌های شما باشیم ...

جشنواره‌ی رمضان پایان یافت


از شما سپاسگزاریم
حضور هزاران تن از مهندسان سازه از سراسر ایران عزیزمان در جشنواره‌ی پایان رمضان (دومین جمعه‌ی خاص) را که با توجه به درخواست‌های رسیده و همزمانی با مسابقه‌ی فوتبال ایران ـ مراکش ۲۴ ساعت دیگر تمدید شد، گرامی می‌داریم. به‌ویژه از خریداران ارجمند محصولات گروه نرم‌افزاری سازه به‌صورت ویژه سپاسگزاریم. با این حجم از استقبال، وظیفه‌ی ما در توسعه‌ی محصولات و ارائه‌ی خدمات بهتر به شما، بیش از پیش سنگین می‌شود. امیدواریم بتوانیم سپاسگزار پشتیبانی‌های شما باشیم.

ارسال بسته‌ها
علی‌رغم حجم قابل‌توجه خریدهای انجام‌گرفته، برای ارسال سریع بسته‌های نرم‌افزار و کدهای فعال‌سازی برنامه‌ریزی شده است. جای هیچ‌گونه نگرانی نیست. بسته‌های نرم‌افزار از روز یک‌شنبه، ۲۷ خردادماه به‌ترتیبِ انجام خریدها فرستاده می‌شود. به یاری پروردگار، تا پایان هفته همه‌‎ی شما عزیزان بسته های خود را دریافت خواهید کرد.
برای تسریع در دریافت بسته، مطمئن شوید که تصویر قرارداد امضاشده را که از طریق ایمیل دریافت کرده‌اید، روی ایمیل دریافتی Reply کرده‌اید.

جعبه‌های نرم‌افزار
به دلیل حجم بالای خرید انجام‌گرفته و به‌منظور تحویل به‌موقع نرم‌افزار، برخی خریداران SAZE90 نرم‌افزار خود را در بسته‌های DrSAZE دریافت خواهند کرد. جای نگرانی نیست، محتوی CD نرم‌افزار با خرید شما تطابق دارد.

خدمات پس از فروش
شما با خرید نرم‌افزار در جشنواره‌ی رمضان، از ۲ سال خدمات پس از فروش رایگان برخوردار شده‌اید. همراه با بسته‌ی ارسالی، کتاب راهنمای نرم‌افزار نیز برای شما ارسال شده است. چگونگی استفاده از نرم‌افزار را در کتاب راهنما مطالعه بفرمایید.
همچنین، همکاران ما در بخش پشتیبانی آماده‌ی پاسخ‌گویی به پرسش‌ها و راهنمایی شما هستند. لطفاً پرسش‌های خود را از لینک http://www.saze90.com/support با ما درمیان بگذارید.

قرعه‌کشی برلیانس
به‌منظور تقدیر از شما خریداران محترم، به ازای هر ۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال خرید، یک شانس قرعه‌کشی برای یک دستگاه خودروی برلیانس H330 به شما اختصاص داده شده است.
تعداد شانس‌های شما عبارت است از بخش صحیح از حاصل تقسیم مبلغ پرداختی برحسب ریال، بر ۵.۰۰۰.۰۰۰ و شماره‌های شانس شما در فاکتور خرید اینترنتی که به نشانی ارسال شده قید گردیده است. شیوه و چند و چونِ قرعه‌کشی برای یک دستگاه برلیانس به‌زودی برای شما ایمیل خواهد شد.

آرزوی بهترین‌ها
بار دیگر از همه‌ی شما خریداران و بازدیدکنندگان محترم متشکریم و آرزوی بهترین‌ها را برای شما داریم. امیدواریم از کار با محصولاتِ خریداری‌شده لذت ببرید و بتوانیم شایسته‌ی انتخاب شما در آینده باشیم.

با تجدید بهترین احترام‌ها،
گروه نرم‌افزاری سازه

  منبع : گروه نرم‌افزاری سازه
  10:15   یکشنبه 27 خرداد 1397  
 نظرات