اخبار   
 

 برگزاری جلسه‌ی کمیته‌ی کنترل کیفیت مصالح ساختمانی در مراغه

جلسه‌ی کمیته‌ی کنترل کیفیت مصالح ساختمانی با حضور معاون فرماندار و نمایندگانی از اداره‌ی تعزیرات حکومتی، استاندارد و تحقیقات صنعتی، صنعت، معدن و تجارت، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، آزمایشگاه مکانیک خاک و نظام مهندسی ساختمان در محل دفتر معاونت برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری مراغه برگزار شد ...

برگزاری جلسه‌ی کمیته‌ی کنترل کیفیت مصالح ساختمانی در مراغه

جلسه‌ی کمیته‌ی کنترل کیفیت مصالح ساختمانی با حضور معاون فرماندار و نمایندگانی از اداره‌ی تعزیرات حکومتی، استاندارد و تحقیقات صنعتی، صنعت، معدن و تجارت، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، آزمایشگاه مکانیک خاک و نظام مهندسی ساختمان در محل دفتر معاونت برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری مراغه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، مقصود محرم پور رئیس اداره راه و شهرسازی مراغه در جلسه کمیته کنترل کیفیت مصالح ساختمانی که با حضور معاون فرماندار و نمایندگانی از اداره تعزیرات حکومتی، استاندارد و تحقیقات صنعتی، صنعت، معدن و تجارت، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، آزمایشگاه مکانیک خاک و نظام‌مهندسی که در محل دفتر معاونت برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری مراغه برگزار شد ضمن خیرمقدم و قرائت اهداف و شرح وظایف کمیته مذکور به اهمیت و نقش کمیته کنترل کیفیت مصالح ساختمانی پرداخت و استفاده از مصالح استاندارد و نظارت مستمر و بازرسی از واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی را ضروری دانست.

وی افزود: مهندسان نقش کنترلی برای استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد را دارند و انتظار می‌رود که بازرسی‌های فشرده بر روی ساختمان‌های در حال اجرا اعمال شود.

وی اظهار امیدواری کرد: با همکاری و همدلی اعضاء کمیته کنترل کیفیت مصالح ساختمانی در جایگاه شایسته خود بتواند برای شهرستان مثمرثمر باشد.

  منبع : وزارت راه و شهرسازی
  13:32   سه شنبه 13 تیر 1396  
 نظرات    
 
حمید رضا افتخاری فرد 22:39 سه شنبه 13 تیر 1396
0
 حمید رضا افتخاری فرد
سلام 
با تشکر از مطالب خوب شما
 هم مطالب خوب و مفیدی در زمینه حقوق مهندسی داره