اخبار   
 

 دومین مسابقه‌ی «ایده‌های پس‌فردا در مهندسی عمران»

دومین دوره‌ی مسابقه‌ی «ایده‌های پس‌فردا در مهندسی عمران» از سوی دانشکده‌ی عمران دانشگاه تهران برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگان در این مسابقه باید به عناوینی همچون «طرح ایده‌های نوآورانه برای گسترش مرزهای دانش با هدف ارائه‌ی چشم‌اندازهای بلندپروازانه»، «پیشنهاد راه‌حل برای چالش‌های حل‌نشده‌ی قدیمی»، «طرح مسأله‌های جدید و خارج از موضوعات رایج و به چالش کشیدن پیش‌فرض‌های رایج» بپردازند ...

دومین مسابقه‌ی «ایده‌های پس‌فردا در مهندسی عمران»

دومین دوره‌ی مسابقه‌ی «ایده‌های پس‌فردا در مهندسی عمران» از سوی دانشکده‌ی عمران دانشگاه تهران برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگان در این مسابقه باید به عناوینی همچون «طرح ایده‌های نوآورانه برای گسترش مرزهای دانش با هدف ارائه‌ی چشم‌اندازهای بلندپروازانه»، «پیشنهاد راه‌حل برای چالش‌های حل‌نشده‌ی قدیمی»، «طرح مسأله‌های جدید و خارج از موضوعات رایج و به چالش کشیدن پیش‌فرض‌های رایج» بپردازند.

جایزه ویژه در این مسابقه برای طرح برتر در زمینه آب و محیط زیست از طرف کرسی یونسکو در مدیریت آب و محیط زیست برای شهر پایدار دانشگاه شریف تعلق می‌گیرد.

علاقه‌مندان به ارائه اثر در این مسابقه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند تا ۳۰ مهرماه سال جاری آثار خود را به تارنمای مسابقه با نشانی www.blueskyideas.ir مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش، نتایج مرحله نخست داوری این مسابقه ۲۰ آبان ماه سال جاری از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.

  منبع : خبرگزاری هنرآنلاین
  14:34   سه شنبه 13 شهریور 1397  
 نظرات