اخبار   
 

 برگزاری نخستین همایش ملی مهندسی سازه ایران

نخستین همایش ملی مهندسی سازه ایران همراه با معرفی سازه برتر کشور، دی ماه سال‌جاری در تهران برگزار می‌شود...

برگزاری نخستین همایش ملی مهندسی سازه ایران

نخستین همایش ملی مهندسی سازه ایران همراه با معرفی سازه برتر کشور، دی ماه سال‌جاری در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، انجمن مهندسی سازه ایران در راستای توسعه و تبادل نظر علمی و ارائه آخرین یافته‌های علمی و پژوهشی دانش مهندسی سازه و علوم وابسته در نظر دارد تا‌ اولین همایش ملی مهندسی سازه ایران را همراه با معرفی سازه برتر کشور از حیث طراحی و اجرا با حضور مسئولان عالی رتبه کشور، اساتید و مهندسان در تاریخ چهارم و پنجم‌ دی ماه 1393 در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار کند.

طراحی و اجرای ساختمان‌‌های فولادی و بتنی، طراحی و اجرای سازه‌های ویژه، مقاوم‌سازی سازه‌ها در برابر زلزله و سازه‌های بلند، برخی از محور‌های نخستین همایش مهندسی سازه ایران است.

همچنین پدافند غیرعامل در سازه‌ها، صنعتی‌سازی و فناوری‌‌های نوین، روش‌های نوین ساخت، نقش مصالح با دوام و مقاوم در سازه‌، مهندسی سازه و شهرسازی، مهندسی سازه و معماری، اسیب‌پذیری سازه‌ها و سبک‌سازی و سیستم‌های سازه‌ای متعارف، برخی دیگر از محور‌های این همایش است.

معیار‌های انتخاب سازه برتر، نوآوری و خلاقیت در طراحی سازه، نوآوری و خلاقیت در اجرای سازه و نواوری و خلاقیت در مدیریت پروژه است؛ به سازه های برتر ضمن اهدای جوایز گواهی لازم هم اعطا خواهد شد.

  منبع : خبرگزاری مهر
  13:38   شنبه 1 آذر 1393  
 نظرات