اخبار   
 

 جشنواره‌ی خرید مهرماه به پایان رسید

جمعه‌ی پرکار همکاران ما در «گروه نرم‌افزاری سازه»، به حضور شما بزرگواران مزین گردید و جشنواره‌ی فروش مهرماه با موفقیت به پایان رسید. از تک‌تکِ بازدیدکنندگان و به‌ویژه خریدارانِ محصولات این شرکت صمیمانه سپاسگزاریم. همکارانِ ما از فردا شروع به آماده‌سازیِ بسته‌های نرم‌افزار خواهند کرد و از یک‌شنبه ارسال بسته‌ها با پست پیشتاز آغاز خواهد شد ...

جشنواره‌ی خرید مهرماه به پایان رسید

همکاران گرامی،
بازدیدکنندگان وبگاه SAZE90.COM


جمعه‌ی پرکار همکاران ما در «گروه نرم‌افزاری سازه»، به حضور شما بزرگواران مزین گردید و جشنواره‌ی فروش مهرماه با موفقیت به پایان رسید. از تک‌تکِ بازدیدکنندگان و به‌ویژه خریدارانِ محصولات این شرکت صمیمانه سپاسگزاریم. همکارانِ ما از فردا شروع به آماده‌سازیِ بسته‌های نرم‌افزار خواهند کرد و از یک‌شنبه ارسال بسته‌ها با پست پیشتاز آغاز خواهد شد.

آماده‌سازی و ارسال بسته‌ها به ترتیبی که خرید انجام گرفته، صورت می‌گیرد، اما با توجه به حجم بالای کار و همچنین تأخیر ناشی از ارسال پستی، ممکن است بسته‌های نرم‌افزار با اندکی تأخیر به دست شما برسند. پیشاپیش عذرخواهی ما را بابت هرگونه تأخیر احتمالی بپذیرید. لطفاً برای تسریع در دریافت بسته‌های نرم‌افزار، ایمیل حاوی قرارداد فیمابین را مطالعه و مطابق دستورالعمل آن عمل بفرمایید.

همچنین، جزئیات و چکونگی قرعه‌کشی میان خریدارانِ جشنواره‌ی مهرماه برای ۱۰ کمک‌هزینه‌ی تحصیلی، به‌زودی اعلام خواهد شد. امیدواریم خریدارانِ محترم از نرم‌افزارهای خود حداکثر استفاده‌ی علمی ـ فنی ـ حرفه‌ای را ببرند و دیگر بازدیدکنندگان نیز در آینده موفق به خرید نرم‌افزار گردند.


به امید سعادت و موفقیتِ همه‌ی مردم ایران،
گروه نرم‌افزاری سازه


  منبع : گروه نرم‌افزاری سازه
  01:45   شنبه 28 مهر 1397  
 نظرات