اخبار   
 

 زمین‌لرزه‌ی کرمانشاه؛ درسی که آموختیم و راهی که آغاز شد ...

بخشی از تصاویر و اطلاعاتِ منتشرشده از زمین‌لرزه در غرب ایران، نشان‌دهنده‌ی سرپا بودنِ سازه‌ها و تخریب اجزای غیرسازه‌ای مانند دیوارهای جداکننده، سقف‌های کاذب، نمای ساختمان‌ها و... است. پس از مشاهده‌ی این تصاویر، «گروه نرم‌افزاری سازه» مذاکراتی را برای کمک به حل جزییات اجرایی اجزای غیرسازه‌ای در نقشه‌های سازه با اداره‌ی کل نوسازی مدارس استان اصفهان آغاز کرد. این مذاکراتِ به امضای تفاهم‌نامه‌ای انجامید، تا بتوانیم جزییاتِ اجراییِ دقیق آن اداره‌ی کل را به شما کاربران محترم تقدیم کنیم ...

زمین‌لرزه‌ی کرمانشاه؛
درسی که آموختیم و راهی که آغاز شد ...


سلام و عرض ادب.
تسلیت ما را برای ضایعه‌ی جان‌گداز زمین‌لرزه در غرب ایران پذیرا باشید. هم‌میهنان ما در غرب ایران نه تنها به خاطر از دست دادنِ عزیزترین کسان خود داغ‌دارند، بلکه خانه‌ها و محل زندگی خود را نیز از دست داده‌اند. امیدواریم به کمک همه‌ی هموطنان، خسارات مادی جبران شود، بلکه تسلای خاطر . مرهمی بر گوشه‌ای از رنج و محنتی باشد که بازماندگان برای از دست دادنِ عزیزانشان متحمل می‌شوند.

بخشی از تصاویر و اطلاعاتِ منتشرشده از زلزله‌ی غرب کشور، نشان‌دهنده‌ی سرپا بودنِ سازه‌ها و تخریب اجزای غیرسازه‌ای، مانند دیوارهای جداکننده، سقف‌های کاذب، نمای ساختمان‌ها و... است. پس از مشاهده‌ی این تصاویر، «گروه نرم‌افزاری سازه» مذاکراتی را برای کمک به حل جزییات اجراییِ اجزای غیرسازه‌ای در نقشه‌های سازه با اداره‌ی کل نوسازی مدارس استان اصفهان آغاز کرد. اداره‌ی کل نوسازی مدارس استان اصفهان از ادارات فعال در زمینه‌ی ساخت مدارس می‌باشد و در طول سال‌ها فعالیت‌های خود، صاحب آرشیو کاملی از جزییات اجراییِ سازه‌هاست.

مذاکراتِ انجام‌گرفته با اداره‌ی کل نوسازی مدارس استان اصفهان به امضای تفاهم‌نامه‌ای میان مدیرعامل «گروه نرم‌افزاری سازه» و مدیر کل نوسازی مدارس استان اصفهان، جناب آقای مهندس محمدحسین سجاد انجامید، تا براساس آن، بتوانیم جزییات اجرایی دقیقِ آن اداره‌ی کل را به شما کاربران محترم تقدیم کنیم. پس از آن، شما کاربرانِ ارجمند می‌توانید با گنجاندن این جزییات اجرایی در نقشه‌ها، کارفرمایان را ملزم به ساختِ سازه‌هایی بسیار ایمن‌تر از امروز نمایید. به‌زودی بخش جزییات اجرایی عناصر غیرسازه‌ای به نرم‌افزار سازه90 افزوده می‌شود و در اختیار شما کاربران محترم قرار خواهد گرفت.

به امید روزی که هنگام زلزله، حتی یک آجر هم از یک ساختمان جدا نشود.

با عرض احترام،
گروه نرم‌افزاری سازه


  منبع : گروه نرم‌افزاری سازه
  21:27   سه شنبه 30 آبان 1396  
 نظرات