اخبار   
 

 حضور مهندسان ایرانی در پروژه‌ی پل‌سازی در ارمنستان

در راستای عقد قرارداد ساخت پل میان ارمنستان و گرجستان (باگراتاشن)، مدیرعامل شرکت ایرانی آریانا به همراه دیگر همکاران با سفیر کشورمان در ایروان ملاقات کردند. به گزارش ایسنا، در این دیدار علی موسوی گزارشی از چگونگی ورود این شرکت به مناقصه و برنده شدن در برابر رقیبان خارجی و اقدامات و پروژه‌های این شرکت در کشورهای گوناگونِ حوزه‌ی آسیای میانه و قفقاز ارائه کرد ...

حضور مهندسان ایرانی در پروژه‌ی پل‌سازی در ارمنستان

در راستای عقد قرارداد ساخت پل میان ارمنستان و گرجستان (باگراتاشن)، مدیرعامل شرکت ایرانی آریانا به همراه دیگر همکاران با سفیر کشورمان در ایروان ملاقات کردند. به گزارش ایسنا، در این دیدار علی موسوی گزارشی از چگونگی ورود این شرکت به مناقصه و برنده شدن در برابر رقیبان خارجی و اقدامات و پروژه‌های این شرکت در کشورهای گوناگونِ حوزه‌ی آسیای میانه و قفقاز ارائه کرد. وی همچنین خواستار حمایت سفارتخانه های جمهوری اسلامی ایران از شرکت های ایرانی جهت حضور فعال در مناقصه ها و بازارهای اقتصادی جهانی شد.

کاظم سجادی نیز در این ملاقات ضمن ابراز خرسندی از فرصت ایجاد شده، برنده شدن یک شرکت ایرانی را به مدیران این مجموعه تبریک گفته و به بالا بودن پرچم اقتصادی در سفارت کشورمان در ایروان و تداوم حمایت های این نمایندگی همانند گذشته از شرکت های ایرانی تاکید کرد. سفیر کشورمان همچنین از مدیران شرکت آریانا خواست از فرصت آشنایی با ارمنستان استفاده نموده و در خصوص احداث راه آهن و جاده شمال- جنوب ورود نموده و زمینه مشارکت فعال در این دو طرح را نیز مورد بررسی قرار دهند. مراسم امضای قرارداد احداث پل باغراتاشن توسط شرکت ایرانی آریانا روز گذشته با حضور واهان مارتیروسیان وزیر حمل و نقل و فناوری اطلاعات ارمنستان، سجادی سفیر کشورمان در ایروان و مدیران این شرکت در محل این وزارتخانه انجام شد.

با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر، مرتبط با موضوع در دسترس شما خواهد بود.

  منبع : خبرگزاری ایسنا
  20:28   سه شنبه 26 دی 1396  
 نظرات