اخبار   
 

 با دلار ۱۰۰۰ تومانی بخرید!

شما کاربران ارجمند محصولات گروه نرم‌افزاری سازه، بهتر از ما واقف‌اید که از سال ۱۳۹۴ تا کنون، با وجود افزایش چندین‌برابریِ همه‌ی قیمت‌ها، بهای محصولات ما تنها ۱۰درصد افزایش داشته است. بنابراین، برای تأمین هزینه‌ها و تداوم تولیدات بهتر، ناگزیر به افزایش قیمت محصولات خود متناسب با تعرفه‌های سازمان نظام مهندسی ساختمان هستیم. اما خبر خوب این است که شما می‌توانید در طرح «عیدی جشن رمضان» (۶ و ۷ خرداد) خرید خود را برای آخرین بار با تخفیف روی قیمت‌های قبل انجام دهید ...

با دلار ۱۰۰۰ تومانی بخرید !
■ ۶ ـ ۷ خردادمـاه
■ افزایش ۲ برابریِ بهای محصولاتِ گروه نرم‌افزاری سازه، از ۸ خردادماه


خریداران محترم محصولات،
بازدیدکنندگان گرامی
لطفا این متن را تا پایان بخوانید؛ خبرهای خوبی در راه است ...

از سال ۱۳۹۰ تا کنون، به‌منظور درک متقابل از شرایط شما کاربران محترم، همه‌ی تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا با ثابت نگه داشتن قیمت‌ها و دادن تخفیف‌های به‌موقع در طرح‌های فروش، امکان خریدهای متناسب را برای شما عزیزان فراهم نماییم.

در همین رابطه، شما بهتر از ما واقف‌اید که در همین بازه‌ی زمانی قیمت ارز بیش از ۱۶برابر، قیمت مسکن بیش از ۱۰برابر، قیمت خودرو نزدیک به ۲۰برابر و تعرفه‌های دریافتی سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان بیش از ۶برابر افزایش یافته است. متناسب با این تغییرات، هزینه‌های گروه نرم‌افزاری سازه نیز افزایش یافته، اما قیمت محصولات ما کم‌تر از ۲۵درصد افزایش داشته است.

بر پایه‌ی آنچه بیان شد و با عذرخواهی از کاربران محترم، برای تأمین هزینه‌ها و تداوم استقرار گروه نرم‌افزاری سازه برای تولیدات بهتر، ناگزیر به افزایش قیمت محصولات خود متناسب با تغییرات تعرفه‌های سازمان نظام مهندسی ساختمان نسبت به سال ۱۳۹۴، یعنی کم‌تر از ۲برابر هستیم.

اما خبر خوب این است که شما خریداران و کاربران محترمی که مایل‌اید محصولات این شرکت را با تخفیف روی قیمت‌های قبل خریداری نمایید، می‌توانید از فرصت ویژه که در طرح «عیدی جشن رمضان» در روزهای ۶ ـ ۷ خردادماه فراهم شده است استفاده کنید و خرید خود را کماکان و برای آخرین بار با تخفیف روی قیمت‌های قبل انجام دهید.
امیدواریم شما نیز بتوانید از این فرصتِ آخر حداکثر بهره را ببرید.


با کلیک بر روی تصویر زیر، ویدئوی گفت‌وگوی مدیرعامل و مدیر فروش گروه نرم‌افزای سازه درباره‌ی جزییات طرح «عیدی جشن رمضان» و افزایش قیمت محصولات گروه، به مدت ۱۲ دقیقه و ۲۱ ثانیه برای شما به نمایش درخواهد آمد.
برای بزرگ‌نمایی، روی تصویر کلیک کنید.

  منبع : گروه نرم‌افزاری سازه
  13:08   دوشنبه 22 اردیبهشت 1399  
 نظرات