اخبار   
 

 تصمیم خوب، همیشه سازنده

تحلیل بازار و خبرهای منتشرشده در خصوص آینده‌ی رو به رونق بازار ساختمانِ ایران نشان‌دهنده‌ی این است که سال ۱۳۹۶ سال بازگشت رونق به صنعت ساختمان خواهد بود. بنابراین، با توجه به این که طرح‌هایی با تخفیف‌های قابل‌توجه (مانند طرح «تخفیف تا ۵۰%» ارائه‌شده از سوی گروه نرم‌افزاری سازه) تکرار نخواهند شد، اکنون زمان خوبی برای یک تصمیم سازنده است، که همکاران ارجمند تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه با استفاده از آخرین فرصت، نرم‌افزارهایی را که همیشه به آن‌ها نیاز داشته‌اند، تهیه نمایند ...

تصمیم خوب، همیشه سازنده

همکاران عزیز، کاربران محترم، عرض سلام و احترام
امیدواریم در کنار کار و تلاش روزانه، لحظات خوبی را در فصل رویش و زایش سپری کنید.
تحلیل بازار و خبرهای منتشرشده در خصوص آینده‌ی رو به رونقِ بازار ساختمان ایران نشان‌دهنده‌ی این است که سال ۱۳۹۶ سال بازگشت رونق به صنعت ساختمان خواهد بود. بر اساس این تحلیل‌ها و به همین نسبت، احتمالاً شرکت‌های فعال در حوزه‌ی مسکن با کاهش تخفیف روی قیمت‌ها، محصولات خود را با قیمت‌های واقعی‌تری ارائه خواهند داد.
مانند دیگر شرکت‌های فعال در حوزه‌ی ساختمان، گروه نرم‌افزاری سازه نیز طی ۴ سال گذشته با ثابت نگه‌داشتنِ قیمت‌ها و دادن تخفیف‌های قابل‌توجه تمام تلاش خود را برای هماهنگ شدن با روند بازار انجام داده است، که نمونه‌ی آن طرحی با تخفیف تا ۵۰% است که هم‌اکنون در حال اجرا می‌باشد.
برای اطلاع شما، طرح تخفیف تا ۵۰% با استقبال خوب کاربران رو‌به‌رو گردیده و کاربران جدید با خرید نرم‌افزار سازه۹۰ و ابزارهای آن و کاربران قدیمی با تکمیل ابزارهای خود، توانسته‌اند حداکثر استفاده را از مزایای این طرح ببرند.
اما با توجه به فضای مثبتی که در صنعت ساختمان در حال شکل‌گیری است، این طرح تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه به پایان خواهد رسید و پس از آن طرح‌هایی با تخفیف‌های قابل‌توجه تکرار نخواهند شد.
کاربران و همکاران محترم! اکنون زمان خوبی برای یک تصمیم سازنده است. تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه به جمع سایر همکاران خود بپیوندید و با استفاده از فرصتِ پیش‌آمده، نرم‌افزارهایی را که همیشه به آن‌ها نیاز داشته‌اید، تهیه نمایید.
همکاران ما در گروه نرم‌افزاری سازه مشتاقانه آماده‌ی پاسخگویی به پرسش‌های شما و ارائه‌ی راهنمایی‎های لازم هستند.

با آرزوی موفقیت برای شما،
گروه نرم‌افزاری سازه


  منبع : گروه نرم‌افزاری سازه
  21:00   چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396  
 نظرات