اخبار   
 

 آزمون ورود به حرفه کاردان‌های فنی برگزار می‌شود

آزمون‌های ورود به حرفه کاردان‌های فنی و تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی به ترتیب در روزهای 22 و 23 آبان برگزار می‌شود...

آزمون ورود به حرفه کاردان‌های فنی برگزار می‌شود

آزمون‌های ورود به حرفه کاردان‌های فنی و تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی به ترتیب در روزهای 22 و 23 آبان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، تمامی متقاضیان اعم از کاردان‌های فنی و معماران تجربی می‌توانند تا روز دوشنبه 31 شهریور 93 از طریق وب سایت دفتر مقررات ملی ساختمان به آدرس اینترنتی WWW.INBR.IR مراجعه و ثبت نام کنند.

تعیین صلاحیت تمامی شاغلان در کارگاه های ساختمانی براساس ماده 4 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، الزامی بوده و فقط آن دسته از کسانی که دارای پروانه اشتغال به کار هستند امکان فعالیت در عرصه ساخت و ساز را خواهند داشت، بنابراین شرکت در این آزمون ضروری است.

همچنین معماران تجربی می‌توانند به دفتر سازمان واقع در ضلع شمال غربی پل سیدخندان - نبش خیابان شقاقی ساختمان 1000 بلوک 2 مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

گفتنی است متقاضیانی می‌توانند در آزمون شرکت کنند که دارای مدرک کاردانی در هریک از رشته های عمران، معماری، شهرسازی، مکانیک، برق و نقشه برداری بوده و 5 سال از اخذ مدرک تحصیلی آنها گذشته باشد و یا معماران تجربی دارای حداقل 24 سال سن باشند.

ضروری است داوطلبان قبل از انجام ثبت نام راهنما و دستورالعمل ثبت نام آزمون های فوق را مطالعه و از مفاد آن آگاه باشند.

  منبع : خبرگزاری مهر
  13:15   سه شنبه 25 شهریور 1393  
 نظرات    
 
بهنام جهانگیری 10:14 سه شنبه 22 مهر 1393
0
 بهنام جهانگیری
آقا چرا 5 سال سابقه؟؟؟ چرا؟؟؟ چرا باید 5 سال از تاریخ مدرک بگذره بعد امتحان بدیم؟؟؟ این کجاش اصولیه؟؟؟ مگه تا 5 سال چیزی تو ذهن آدم می مونه؟؟؟ این چجور قانونیه اصلا؟؟؟ آدم باید کارکنه که 5سال سابقه هم بیاد دستش دیگه، منی که تازه فارغ التحصیل شده ام چرا باید واسه امتحان ورود به حرفه مهندسان 5 سال صبر کنم؟؟ که چی بشه؟؟؟