اخبار   
 

 همه‌ی جزئیات درباره‌ی جشنواره‌ی پایان رمضان

پس از «بلک‌فرایدی»، تکرار تجربه‌ای مهیج‌تر را در دومین جمعه‌ی خاص از دست ندهید! جمعه، ۲۵ خردادماه، از ۰۰:۰۰ بامداد تا ۱۲:۰۰ نیمه‌شب، همراه با هزاران تن از مهندسان سازه‌ی سراسر کشور، به وبگاه SAZE90.COM بیایید و در فستیوال مهیج خرید عید رمضان شرکت کنید. کلیه‌ی خریدها در جشنواره‌ی پایان رمضان شامل 60% تخفیف استثنایی خواهد بود و برای نخستین بار، همه‌ی خریداران در جشنواره‌ی پایان رمضان، شانس برنده شدنِ یک دستگاه خودروی برلیانس اتوماتیک H330 را خواهند داشت ...

همه‌ی جزئیات درباره‌ی جشنواره‌ی پایان رمضان

پس از «بلک‌فرایدی»، تکرار تجربه‌ای مهیج‌تر را در دومین جمعه‌ی خاص از دست ندهید!
جمعه، ۲۵ خردادماه، همزمان با عید سعید فطر، از ۰۰:۰۰ بامداد تا ۱۲:۰۰ نیمه‌شب، همراه با هزاران تن از مهندسان سازه‌ی سراسر کشور، به وبگاه SAZE90.COM بیایید و در فستیوال خرید عید رمضان شرکت کنید. با شرایط خرید متفاوت و کاملاً تازه روبه‌رو خواهید شد!
این تجربه‌ی ارزنده را ازدست ندهید.



محصولات جشنواره‌ی پایان رمضان :

ـ سازه90 بیسیک


ـ دکترسازه‌وال


ـ فونداسیون پیشرفته


ـ دیواربرشی پیشرفته


ـ بهینه‌ساز طراحی

امتیازات جشنواره‌ی پایان رمضان :

ـ این شانس بالا را از دست ندهید!
برای نخستین بار، همه‌ی خریداران در جشنواره‌ی پایان رمضان، شانس برنده شدنِ یک دستگاه خودروی برلیانس خودکار H330 را خواهند داشت. به ازای هر 5.000.000 ریال خرید بیش‌تر، یک شانس بیش‌تر به شما تعلق می‌گیرد. شانس بالای برنده شدن در این قرعه‌کشی (نسبت به موارد مشابه) را از دست ندهید. جزئیات و چگونگی قرعه‌کشی پس از پایان جشنواره اعلام خواهد شد.

ـ تقریباً مبلغی نمی‌پردازید!
کلیه‌ی خریدهای شما در جشنواره‌ی پایان رمضان شامل 60% تخفیف استثنایی خواهد بود. همچنین، به کلیه‌ی محصولاتِ خریداری‌شده‌ی شما در جشنواره‌ی پایان رمضان و همین‌طور محصولاتی که قبلاً از گروه نرم‌افزاری سازه خریده‌اید، دو سال خدمات SUM (پشتیبانی ـ ارتقا ـ اصلاح) رایگان به ارزش 10.000.000 ریال تعلق می‌گیرد. (قیمتِ بدون تخفیفِ محصولات)

ـ مهلتِ باقی‌مانده تا پایانِ جشنواره‌ی رمضان :
  منبع : گروه نرم‌افزاری سازه
  09:29   چهارشنبه 23 خرداد 1397  
 نظرات