اخبار   
 

 تاریخ جدید مراسم قرعه‌کشی

همان‌گونه که اطلاع دارید، برنامه‌ی قرعه‌کشی میان خریدارانِ عید فطر برای یک دستگاه خودروی برلیانس در برنامه‌ی «زنده‌رود» به دلیل ناهماهنگی صدا و سیما در برگزاری، به تعویق افتاده بود. ضمن عذرخواهی از تأخیر پیش‌آمده، به استحضار می‌رساند این برنامه از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۰:۳۰ صبح آدینه، ۲۹ تیرماه ۱۳۹۷ به‌صورت زنده در برنامه‌ی «زنده‌رود» از کانال IRIB ESFAHAN پخش می‌شود ...

تاریخ جدید مراسم قرعه‌کشی


سلام و عرض ادب،

همان‌گونه که اطلاع دارید، برنامه‌ی قرعه‌کشی میان خریدارانِ عید فطر برای یک دستگاه خودروی برلیانس در برنامه‌ی «زنده‌رود» به دلیل ناهماهنگی صدا و سیما در برگزاری، به تعویق افتاده بود. ضمن عذرخواهی از تأخیر پیش‌آمده، به استحضار می‌رساند این برنامه از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۰:۳۰ صبح آدینه، ۲۹ تیرماه ۱۳۹۷ به‌صورت زنده در برنامه‌ی «زنده‌رود» از کانال IRIB ESFAHAN پخش می‌شود.

همه‌ی کاربران ارجمند که در جشنواره‌ی رمضانِ «گروه نرم‌افزاری سازه» خرید کرده‌اند متناسب با مبلغ خرید (هر ۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال خرید، یک شانس) و بر اساس شماره‌های شانس مندرج روی فاکتور خرید اینترنتی که به نشانی ایمیلشان غرستاده شده است، در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند.

شما می توانید این مراسم را به‌صورت زنده و مستقیم تماشا کنید. شبکه‌ی IRIB ESFAHAN از روی ست‌آپ‌باکس، از روی ماهواره بدر و از طریق وبگاه‌های IRIB و TELEWEBION به‌صورت زنده در دسترس است. مشخصات راه‌های دسترسی به شرح زیر است:

■ ماهواره‌ی بدر
فرکانس : ۱۲۳۰۲ مگاهرتز
پلاریزاسیون : افقی
نرخ سمبل : ۳۲۰۰۰
نوع کدگذاری : ۸PSK - DVBS۲
نرخ تصحیح خطا : Auto
■ پخش اینترنتی :
http://isfahan.irib.ir/tvlive
http://www.telewebion.com/live/esfahan

با آرزوی موفقیت برای شما،
گروه نرم‌افزاری سازه

  منبع : گروه نرم‌افزاری سازه
  12:00   چهارشنبه 27 تیر 1397  
 نظرات