اخبار   
 

 شرایط استثنایی خرید ویژه کاربران جدید/ کاربران قبلی

در این طرح، کاربران جدید می‌توانند با دریافت تخفیف استثنایی تا 50% (بسته به تعداد اقلام خریداری‌شده) به جمع خانواده‌ی بزرگ «گروه نرم‌افزاری سازه» بپیوندند ...

بازدیدکنندگان محترم
سلام پاییزی ما را از گروه نرم افزاری سازه بپذیرید.
همانگونه که اطلاع دارید آخرین طرح های فروش گروه نرم افزاری سازه منحصراً برای کاربران قبلی نرم افزارهای ما برگزار و با استقبال خوبی همراه گردید. هنگام برگزاری طرح های قبلی درخواستهای زیادی نیز از خریداران جدید برای در نظرگرفتن شرایط ویژه فروش برای این عزیزان داشتیم. براین اساس طرح خرید دیگری با محوریت خریداران جدید تعریف شده است که مشخصات آن در ادامه به استحضار می رسد.
در این طرح کاربران جدید می توانند با دریافت تخفیف استثنائی تا 50% (بسته به تعداد اقلام خریداری شده) به جمع خانواده ی بزرگ گروه نرم افزاری سازه بپیوندند. همچنین فرصت برای کاربران قدیمی که موفق به شرکت در طرح هدیه به کاربران نگردیدند همچنان باز است و این گروه از عزیزان نیز می توانند از مزایای طرح جدید بهره مند شوند.
به این ترتیب کاربران جدید و قبلی می توانند برای خرید یک محصول از %25 تخفیف، دو محصول %30، سه محصول %40 و بیش از سه محصول %50 استفاده نمایند. در محاسبه تعداد محصول خریداری شده محصولاتی که قبلا از گروه نرم افزاری سازه خریداری کرده اید نیز در نظر گرفته می شود. برای انجام خرید اینجا کلیک کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه این طرح می توانید صفحه سوالات متداول را مشاهده فرمائید یا با ما تماس بگیرید.
لازم به ذکر است زمان اتمام این طرح محدود بوده و با توجه به میزان استقبال خریداران گرامی در آینده اعلام خواهد شد.
با احترام
گروه نرم‌افزاری سازه


example-image

  منبع : گروه نرم‌افزاری سازه
  16:30   دوشنبه 15 شهریور 1395  
 نظرات