اخبار   
 

 تمدید شد : دلار ۱۰۰۰ تومانی، تا ساعت ۲۴ آدینه، نهم خرداد ...

همان‌گونه که شما کاربران ارجمند محصولات گروه نرم‌افزاری سازه می‌دانید، ما از سال ۱۳۹۴ تا کنون، با وجود افزایش چندین‌برابریِ همه‌ی قیمت‌ها، بهای محصولات‌مان را تنها ۱۰درصد افزایش داده‌ایم؛ و اکنون برای تأمین هزینه‌ها ناگزیر به افزایش قیمت محصولات خود متناسب با تعرفه‌های سازمان نظام مهندسی ساختمان هستیم. اما شما می‌توانید در جشنواره‌ای که از ۶ خرداد آغاز شده و با ۴۸ ساعت تمدید، تا ساعت ۲۴ نهم خرداد ادامه دارد، خرید خود را برای آخرین بار با تخفیف روی قیمت‌های پیشین انجام دهید ...

تمدید شد : دلار ۱۰۰۰ تومانی، تا ساعت ۲۴ آدینه، نهم خرداد ...

خریداران محترم محصولات،
بازدید کنندگان گرامی


همان‌گونه که مستحضر هستید، از سال ۱۳۹۰ تا کنون با ثابت نگه داشتنِ قیمت‌ها و دادنِ تخفیف‌های به‌موقع در طرح‌های فروش، امکان خریدهای خوب در SAZE90.COM برای شما فراهم شده است.
اما شما عزیزان بهتر از ما واقف‌اید که در همین بازه، قیمت ارز بیش از ۱۶برابر و تعرفه‌های دریافتی سازمان‌های نظام مهندسی بیش از ۶برابر افزایش یافته است؛ درحالی‌که قیمتِ محصولات گروه نرم‌افزاری سازه کم‌تر از ۲۵درصد افزایش داشته است!
از همین رو، با توجه به تورم موجود، برای تأمین هزینه‌ها و استقرار گروه نرم‌افزاری سازه برای تولیدات بهتر، ناگزیر به افزایش قیمت محصولات تا ۲برابر هستیم.

اما خبر خوب این است که شما خریداران و کاربران محترم که مایل‌اید محصولاتِ کارآمد گروه نرم‌افزاری سازه را برای آخرین بار با تخفیف روی قیمت‌های قبل خریداری نمایید، می‌توانید از فرصت ویژه در جشنواره‌ی رمضان استفاده کنید. برای مقایسه‌ی قیمت‌ها، جدول زیر در همین صفحه را مطالعه بفرمایید و در تنها فرصت باقی‌مانده تا ساعت ۲۴ آدینه، نهم خردادماه با تخفیف روی قیمت‌های پیشین خرید کنید.

با آرزوی موفقیت برای همه‌ی شما
گروه نرم‌افزاری سازه


در پیوند با همین موضوع : تغییرات مهم در نحوه‌ی ارائه‌ی خدمات پشتیبانی SUM
با کلیک بر روی تصویر زیر، ویدئوی گفت‌وگوی مدیرعامل گروه نرم‌افزای سازه و مدیر فروش گروه، درباره‌ی جزییاتِ «جشنواره‌ی رمضان» و تسهیلاتِ درنظرگرفته‌شده برای خریداران و کاربران، به مدت ۱۲ دقیقه و ۲۱ ثانیه و به حجمِ ۵۴ مگابایت برای شما به نمایش درخواهد آمد.
برای بزرگ‌نمایی، روی تصویر کلیک کنید.


  منبع : گروه نرم‌افزاری سازه
  10:00   چهارشنبه 7 خرداد 1399  
 نظرات