اخبار   
 

 مراسم زنده‌ی قرعه‌کشی خودروی برلیانس اتوماتیک H330

مراسم قرعه‌کشی میان خریدارانِ جشنواره‌ی رمضان برای یک دستگاه خودروی برلیانس H۳۳۰ اتوماتیک، از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۰:۳۰ صبح جمعه، ۸ تیرماه ۱۳۹۷ به‌صورت زنده در برنامه‌ی «زنده‌رود» کانال IRIB ESFAHAN برگزار می‌شود. کلیه‌ی کاربران عزیز که در جشنواره‌ی رمضانِ «گروه نرم‌افزاری سازه» خرید کرده‌اند، متناسب با مبلغ خرید (هر ۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال خرید یک شانس) و بر اساس شماره‌های شانس مندرج روی فاکتور خرید اینترنتی که به نشانی ایمیل‌شان فرستاده شده است، در قرعه‌کشی شرکت داده خواهند شد ...

مراسم زنده‌ی قرعه‌کشی خودروی برلیانس اتوماتیک H330


سلام و عرض ادب

مراسم قرعه‌کشی میان خریدارانِ جشنواره‌ی رمضان برای یک دستگاه خودروی برلیانس H۳۳۰ اتوماتیک، از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۰:۳۰ صبح جمعه، ۸ تیرماه ۱۳۹۷ به‌صورت زنده در برنامه‌ی «زنده‌رود» کانال IRIB ESFAHAN برگزار می‌شود.
کلیه‌ی کاربران عزیز که در جشنواره‌ی رمضانِ «گروه نرم‌افزاری سازه» خرید کرده‌اند، متناسب با مبلغ خرید (هر ۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال خرید یک شانس) و بر اساس شماره‌های شانس مندرج روی فاکتور خرید اینترنتی که به نشانی ایمیل‌شان فرستاده شده است، در قرعه‌کشی شرکت داده خواهند شد.

شما می‌توانید این مراسم را به‌صورت زنده و مستقیم تماشا کنید. شبکه‌ی IRIB ESFAHAN از روی ست‌آپ‌باکس، از روی ماهواره بدر و از طریق وبگاه‌های IRIB و TELEWEBION به‌صورت زنده در دسترس است.
مشخصات راه‌های دسترسی به شرح زیر است:

ـ ماهواره‌ی بدر
فرکانس : 12302 مگاهرتز
پلاریزاسیون : افقی
نرخ سمبل : 32000
نوع کدگذاری : 8PSK - DVBS2
نرخ تصحیح خطا : Auto
ـ پخش اینترنتی
http://isfahan.irib.ir/tvlive
http://www.telewebion.com/live/esfahan

با آرزوی موفقیت برای شما،
گروه نرم‌افزاری سازه


  منبع : گروه نرم‌افزاری سازه
  08:36   سه شنبه 5 تیر 1397  
 نظرات