اخبار   
 

 چند و چونِ تغییر زمان چهارمین همایش فن‌آوری‌های نوین صنعت ساختمان

برابر اعلام دبیرخانه‌ی همایش فن‌آوری‌های نوین صنعت ساختمان استان خراسان رضوی، چهارمین دوره‌ی این همایش، ۲۴ و ۲۵ بهمن‌ماه امسال در شهر مشهد برگزار می‌شود ...

چند و چونِ تغییر زمان چهارمین همایش فن‌آوری‌های نوین صنعت ساختمان

برابر اعلام دبیرخانه‌ی همایش فن‌آوری‌های نوین صنعت ساختمان استان خراسان رضوی، چهارمین دوره‌ی این همایش، ۲۴ و ۲۵ بهمن‌ماه امسال در شهر مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، بر اساس اطلاعیه دبیرخانه دائمی همایش فناوری‌های نوین صنعت ساختمان تاریخ برگزاری این همایش که قرار بود روزهای ۴ و ۵ بهمن‌ماه برگزار شود، به ۲۴ و ۲۵ بهمن‌ماه موکول شد.

بر اساس این گزارش، دبیرخانه همایش در این اطلاعیه آورده است؛ با توجه به هم‌زمانی برگزاری چهارمین دوره همایش فناوری‌های نوین صنعت ساختمان با همایش بین‌المللی مشهد ۲۰۱۷ و اهمیت فرهنگی و اجتماعی همایش مشهد ۲۰۱۷ و همکاری‌هایی که اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با دبیرخانه مشهد ۲۰۱۷ دارد، هم‌زمانی این دو همایش باعث کمرنگ شدن، همایش فناوری‌های نوین صنعت ساختمان می‌گردید.

از این رو با دستور استاندار خراسان رضوی و هماهنگی مدیرکل راه و شهرسازی استان، زمان چهارمین همایش فناوری‌های نوین صنعت ساختمان به ۲۴ و ۲۵ بهمن‌ماه منتقل شد تا با این تغییر، مجموعه دبیرخانه همایش و اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی و نهادهای زی ربط، بتوانند با بیشترین و بهترین شرایط، چهارمین دوره این همایش را برگزار کند.

example-image
  منبع : وزارت راه و شهرسازی
  14:39   شنبه 11 دی 1395  
 نظرات