اخبار   
 

 ۴۹۰۰ ساختمان پُرخطر در تهران

رییس کمیته‌ی عمران شورای اسلامی شهر با بیان این که ساختمان‌های پُرخطر شهر تهران اولویت‌بندی شدند، گفت: بر اساس این گزارش، ۴۹۰۰ ساختمان اعم از مسکونی، تجاری و اداری در اولویتِ یک قرار دارند که بیش‌ترین تعداد این ساختمان‌ها در مناطق ۱۲ و ۱۵ هستند ...

۴۹۰۰ ساختمان پُرخطر در تهران

رییس کمیته‌ی عمران شورای اسلامی شهر با بیان این که ساختمان‌های پُرخطر شهر تهران اولویت‌بندی شدند، گفت: بر اساس این گزارش، ۴۹۰۰ ساختمان اعم از مسکونی، تجاری و اداری در اولویتِ یک قرار دارند که بیش‌ترین تعداد این ساختمان‌ها در مناطق ۱۲ و ۱۵ هستند.

اقبال شاکری در سیصد و سی و یکمین جلسه شورا گفت: بعد از پیگیری های مکرر از طرف کمیته فنی و حقوقی شورا در رابطه با موضوع پلاسکو اولین جلسه مشترک دادستانی تهران ، شهرداران مناطق و سازمان آتش نشانی برای احصا ایمنی ساختمان های پر خطر تشکیل شد .

شاکری ادامه داد: بر این اساس ساختمان های پر خطر شهر تهران اولویت بندی شدند و مالکینی که ساختمانشان در اولویت اول قرار دارند موظف هستند ظرف مهلت مقرر اعطا شده از سوی دادستانی نسبت به ایمن سازی اقدام کنند .

وی افزود: در صورت سرپیچی از حکم دادستانی حکم توقف فعالیت ساختمان صادر خواهد شد .

شاکری تصریح کرد: این موارد در مناطق ۱۱ و ۱۲ در حال اجرا می باشد .

رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران افزود : بر اساس این گزارش ۴۹۰۰ ساختمان اعم از مسکونی ، تجاری و اداری در اولویت یک قرار دارند که بیشترین تعداد این ساختمان ها در مناطق ۱۲ و ۱۵ قرار دارد .

شاکری اظهار داشت: ۲ هزار ساختمان در اولویت ۲ و سیصد ساختمان در اولویت یک که می بایست بر حسب درجه اولویت به سرعت نسبت به ایمن سازی ساختمان ها اقدام شود.

رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: چنانچه تحت هر شرایطی این کار به سرانجام نرسد با تصویب شورا لیست ساختمان های پر خطر شهر تهران را اعلام عمومی خواهیم کرد .

  منبع : وبگاه صما
  14:00   دوشنبه 2 اسفند 1395  
 نظرات