اخبار   
 

 تمام محصولات گروه نرم‌افزاری سازه را با تخفیف شگفت‌انگیز ۵۰درصد ارائه خواهیم کرد

همراهان همیشگی گروه نرم‌افزاری سازه، حضور گرم شما در جشن تولد ۲۵سالگی نرم‌افزار سازه۹۰ را پاس می‌داریم و به پاس قدردانی از همراهی همیشگی و گرم شما، در تاریخ‌های ۱ و ۲ مهرماه همه‌ی محصولات گروه نرم‌افزاری سازه را با تخفیف شگفت‌انگیز ۵۰درصد ارائه خواهیم کرد. پس این فرصت بی‌نظیر را از دست ندهید و به دوستان خود نیز اطلاع دهید! منتظر حضور گرم شما هستیم ...

تمام محصولات گروه نرم‌افزاری سازه را
با تخفیف شگفت‌انگیز ۵۰درصد ارائه خواهیم کرد


همراهان همیشگی گروه نرم‌افزاری سازه،
سلام


حضور گرم شما در جشن تولد ۲۵سالگی نرم‌افزار سازه۹۰ را پاس می‌داریم و به پاس قدردانی از همراهی همیشگی و گرم شما، در تاریخ‌های ۱ و ۲ مهرماه همه‌ی محصولات گروه نرم‌افزاری سازه را با تخفیف شگفت‌انگیز ۵۰درصد ارائه خواهیم کرد. پس این فرصت بی‌نظیر را از دست ندهید و به دوستان خود نیز اطلاع دهید! منتظر حضور گرم شما هستیم.

افزون بر این تخفیف شگفت‌انگیز، برنامه‌های دیگری هم به مناسبت بیست‌وپنجمین سالگرد آغاز به کار «گروه نرم‌افزاری سازه» داریم؛ از جمله تقدیم یک دستگاه گوشی سامسونگ S20 به یکی از همراهان تاربرگ اینستاگرامی sazesoftwaregroup@ به حکم قرعه، که قرعه‌کشی آن ساعت ۱۸:۰۰ روز دوشنبه، ۲۹ شهریور به‌صورت لایو در همان تاربرگ انجام خواهد گرفت و نتیجه نیز همان‌جا اعلام خواهد شد. همچنین، طی روزهای پیش رو، در وبگاه www.iiiwe.com و تاربرگ sazenews@ نیز بیننده و خواننده‌ی مطالب و محتواهایی ویژه به مناسبت ۲۵سالگی «گروه نرم‌افزاری سازه» خواهید بود، که امیدواریم مورد توجه شما همراهان ارجمند همیشگی واقع شوند.

این پایان هفته (یکم و دوم مهرماه) چشم‌به‌راه حضور گرم شما در www.SAZE90.com هستیم ...


  منبع : گروه نرم‌افزاری سازه
  13:18   یکشنبه 28 شهریور 1400  
 نظرات