اخبار   
 

 عرضه‌ی نگارش تازه‌ی پایگاه داده‌ی مایکروسافت تا یک ماه دیگر

نگارش تازه‌ی نرم‌افزار پایگاه داده‌ی مایکروسافت، موسوم به «اس.کیو.ال سرور»، تا آغاز ژوئن در دسترس خواستاران گذاشته می‌شود ...

عرضه‌ی نگارش تازه‌ی پایگاه داده‌ی مایکروسافت تا یک ماه دیگر

نگارش تازه‌ی نرم‌افزار پایگاه داده‌ی مایکروسافت، موسوم به «اس.کیو.ال سرور»، تا آغاز ژوئن در دسترس خواستاران گذاشته می‌شود.

به گزارش فارس به نقل از تک کرانچ، مایکروسافت در سال ۲۰۱۵ چند نسخه آزمایشی از این برنامه را عرضه کرده بود. این شرکت بسیاری از قابلیت های جدید SQL Server ۲۰۱۶ را در برنامه کلود آزور مورد آزمایش قرار داده بود.

مایکروسافت پیشتر اعلام کرده بود که ارتقای سرعت و امنیت اولویت تازه آن در برنامه SQL Server ۲۰۱۶ است. همچنین قابلیت کار با داده های رمزگذاری شده در این نسخه بهبود یافته است. در SQL Server ۲۰۱۶ داده های ساختار یافته و بدون ساختار را هم راحتتر می توان ذخیره و مورد استفاده قرار داد.

مایکروسافت مدعی است با استفاده از ۳۰ ترابایت داده در نسخه جدید برنامه پایگاه داده اش به این نتیجه رسیده که سرعت پردازش داده ها در SQL Server ۲۰۱۶ تا ۲۵ درصد بیشتر از نسخه قبلی است. لذا به راحتی می توان از این نرم افزار برای ذخیره سازی متادیتای دهها هزار تراکنش در ثانیه استفاده کرد.

  منبع : خبرگزاری فارس
  12:27   سه شنبه 14 اردیبهشت 1395  
 نظرات