اخبار   
 

 تصویرهای هوایی از پنل‌های خورشیدی ساختمان تازه‌ی اپل

زمانی که در سال ۲۰۱۱ استیو جابز پیشنهاد ساخت یک ساختمان تازه برای اپل را داد، هدفش پدید آوردن بهترین ساختمان کاری جهان بود. اکنون تصویرهای گرفته‌شده توسط پهپادها، پیشرفت این پروژه و کار گذاشته شدن تعداد زیادی پنل خورشیدی را نشان می‌دهند ...

تصویرهای هوایی از پنل‌های خورشیدی ساختمان تازه‌ی اپل

زمانی که در سال ۲۰۱۱ استیو جابز پیشنهاد ساخت یک ساختمان تازه برای اپل را داد، هدفش پدید آوردن بهترین ساختمان کاری جهان بود. اکنون تصویرهای گرفته‌شده توسط پهپادها، پیشرفت این پروژه و کار گذاشته شدن تعداد زیادی پنل خورشیدی را نشان می‌دهند.

در این تصاویر هوایی پارکینگ خودروهای ساختمان جدید اپل که بسیاری به آن لقب سفیه فضایی را داده‌اند دیده می‌شود که کار ساخت آن به پایان رسیده و سقف آن به صورت کامل از پنل‌های خورشیدی پوشیده شده است.

کمپ جدید اپل قرار است که به صورت صد درصدی انرژی مورد نیاز خود را از منابع تجدید پذیر شامل انرژی خورشید و سوخت های زیستی تامین کند. طبق برنامه ریزی های انجام شده، در حدود ۶۵۰۰ متر مربع پنل خورشیدی روی ساختمان اصلی نصب خواهد شد.

در زمان هایی که تقاضا به بیشترین میزان خود می رسد، باقی انرژی مورد نیاز این بنا از انرژی های قابل تجدید خریداری شده از شبکه برق شهری کوپرتینو تامین شود.

example-image

example-image

example-image

  منبع : وبگاه خبرآنلاین
  14:42   دوشنبه 19 بهمن 1394  
 نظرات