اخبار   
 

 ارسال 100 مقاله به همایش حفاظت و مرمت آثار تاریخی

پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری پنجشنبه 7 اسفند یازدهمین همایش دوسالانه حفاظت و مرمت آثار تاریخی و تزئینات وابسته به معماری را با همکاری دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار می‌کند...

ارسال 100 مقاله به همایش حفاظت و مرمت آثار تاریخی

پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری پنجشنبه 7 اسفند یازدهمین همایش دوسالانه حفاظت و مرمت آثار تاریخی و تزئینات وابسته به معماری را با همکاری دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار می‌کند.

به گزارش هنر آنلاین و به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، علیرضا بهرمان دبیر علمی همایش حفاظت و مرمت آثار تاریخی و تزئینات وابسته به معماری با اعلام این خبر گفت: این همایش ششم و هفتم اسفند ماه سال جاری به میزبانی گروه حفاظت و مرمت دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار خواهد شد.

او افزود: از 100 مقاله‌ای که به دبیرخانه این همایش ارسال شده 25 مقاله توسط هیأت داوران انتخاب شده است که در این همایش ارائه می‌شوند.

بهرمان تصریح کرد: اعضای هیأت داوران این همایش از میان اساتید دانشگاه‌هایی که رشته حفاظت و مرمت آثار تاریخی را تدریس می‌کنند، انتخاب شده‌اند.

وی در پایان اظهار داشت: 10 همایش گذشته نیز طبق سیاست‌هایی که در برگزاری آنها داشته‌ایم همگی با همکاری دانشگاه‌های مختلف برگزارشده است.

در این همایش دو روزه مقالات، پوسترها و سخنرانی‌هایی در زمینه مبانی نظری، اخلاق و مدیریت حفاظت و مرمت آثار تاریخی و تزئینات معماری، مطالعات باستان سنجی و میان رشته‌ای با محوریت حفاظت، تجربیات حفاظت و مرمت در حوزه میراث جهانی با تاکید بر شمال غرب کشور و مدیریت بحران ارائه خواهد شد.

  منبع : هنرآنلاین
  09:46   چهارشنبه 6 اسفند 1393  
 نظرات