اخبار   
 

 بخش نمایشگاهی پانزدهمین دوسالانه‌ی معماری ونیز به روایت تصویر

پاویون مرکزی پانزدهمین دوسالانه‌ی معماری ونیز در جیاردینی و آرسناله، از روز شنبه، ۲۸ ماه می، میزبان بخش نمایشگاهی این رویداد جهانی با عنوان «گزارش از خط مقدم» است. «لورن جنیتو» با عکس‌هایی که از بخش نمایشگاهی پانزدهمین دوسالانه‌ی معماری ونیز گرفته، تصویری نزدیک از دستاوردهای معماران سراسر جهان در این رویداد ارائه کرده است ...

بخش نمایشگاهی پانزدهمین دوسالانه‌ی معماری ونیز به روایت تصویر

پاویون مرکزی پانزدهمین دوسالانه‌ی معماری ونیز در جیاردینی و آرسناله، از روز شنبه، ۲۸ ماه می، میزبان بخش نمایشگاهی این رویداد جهانی با عنوان «گزارش از خط مقدم» است. «لورن جنیتو» با عکس‌هایی که از بخش نمایشگاهی پانزدهمین دوسالانه‌ی معماری ونیز گرفته، تصویری نزدیک از دستاوردهای معماران سراسر جهان در این رویداد ارائه کرده است.

چنان که در معرفی این بخش از دوسالانه معماری ونیز آمده؛ در این نمایشگاه بین المللی نمونه‌های موفق پیشنهادهایی که محیط زیست انسانی و کیفیت‌های آن را به شکلی مطرح می‌کنند که همه ساکنین زمین و همه کشورها را بهره مند کند، فارغ از تقسیم بندی‌های سیاسی و اقتصادی با همگان به اشتراک گذاشته شده است، این رویداد روایت‌هایی از موفقیت معماران در ارائه راهکارهای مبتکرانه در راستای ارتقای زیست انسانی را به نمایش خواهد گذاشت که حاصل تلاش بی وقفه و دغدغه‌های عمیق طراحان برای دستیابی به این منظور است.

حالا با گزارشی تصویری از این نمایشگاه که با عنوان " نگاه اول" در نشریه معتبر "آرک دیلی" که از همکاران اصلی دوسالانه در پوشش خبری این رویداد است، با این دستاوردها از خلال عکس‌هایی که "لورن جنیتو" تهیه کرده آشنا می‌شویم:















فرستاده‌‌شده توسط گروه رسانه‌ای دیرین
  منبع : وبگاه هنرآنلاین
  13:26   دوشنبه 10 خرداد 1395  
 نظرات