اخبار   
 

 نگاهی به اجرای نماهای پارامتریک در سمینار تراکوتا

با پشتیبانی مرکز معماری ایران، سمینار رایگان تراکوتا با هدف مروری بر اجرای نماهای پارامتریک با مصالح نوین، دوشنبه‌ی همین هفته برگزار می‌شود. در این سمینار، مهندس میثم نصیری به‌عنوان سخنران حضور خواهد داشت ...

با پشتیبانی مرکز معماری ایران، سمینار رایگان تراکوتا با هدف مروری بر اجرای نماهای پارامتریک با مصالح نوین، دوشنبه‌ی همین هفته برگزار می‌شود. در این سمینار، مهندس میثم نصیری به‌عنوان سخنران حضور خواهد داشت.

شایان ذکر است، تراکوتا نام رنگی برگرفته از رُسِ کوره پُخته‌شده و در مایه رنگ آجری با تِم کمی سرخ و یا رنگ سفالِ کوره‌ رفته است. نمای تراکوتا در حقیقت نوعی از نمای سفال است.

نمای تراکوتا دامنه وسیعی از رنگ‌های طبیعی را در اختیار طراح قرار می‌دهد؛ در واقع زنده بودن این متریال به این دلیل است که از جنس خاک پخته ایجاد شده است. همچنین نمای تراکوتا دارای لوورهایی است که می‌تواند به عنوان تابش بند مورد استفاده قرار گیرد.

علاقه‌مندان به حضور در این سمینار می‌توانند دوشنبه ۸ بهمن ماه از ساعت ۱۶ الی ۱۸ به مرکز معماری ایران واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان قائم مقام فراهانی، کوچه دهم، پلاک ۱۸ مراجعه کنند.

با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.
با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.

  منبع : خبرگزاری هنرآنلاین
  09:36   شنبه 6 بهمن 1397  
 نظرات