اخبار   
 

 سمینار «روش‌ها و کاربردهای پژوهش در هنر، معماری و شهرسازی»

دانشکده‌ی هنر و معماریِ دانشگاه تربیت مدرس و انجمن علمیِ پژوهش‌های هنری ایران، به مناسبت هفته‌ی پژوهش سمیناری علمی، پژوهشی و فرهنگی با موضوعِ «روش‌ها و کاربردهای تحقیق در هنر، معماری و شهرسازی» برگزار می‌کنند. این سمینار با سخنرانی بدرالدین احمدی، رضا افهمی، محمدجواد مهدوی‌نژاد و بهنام زنگی با محورهای: روش‌های پژوهش ترکیبی در هنر و معماری، اجرایی‌سازی پژوهش‌های هنری و تجاری‌سازی و راهبردهای ارزش‌آفرینی در پژوهش هنر برگزار خواهد شد ...

سمینار «روش‌ها و کاربردهای پژوهش در هنر، معماری و شهرسازی»

دانشکده‌ی هنر و معماریِ دانشگاه تربیت مدرس و انجمن علمیِ پژوهش‌های هنری ایران، به مناسبت هفته‌ی پژوهش سمیناری علمی، پژوهشی و فرهنگی با عنوان و موضوعِ «روش‌ها و کاربردهای تحقیق در هنر، معماری و شهرسازی» برگزار می‌کنند. این سمینار با سخنرانی مهندس بدرالدین احمدی، دکتر رضا افهمی، دکتر محمدجواد مهدوی‌نژاد و دکتر بهنام زنگی با محورهای: روش‌های پژوهش ترکیبی در هنر و معماری، اجرایی‌سازی پژوهش‌های هنری و تجاری‌سازی و راهبردهای ارزش‌آفرینی در پژوهش هنر (اقتصاد، سرمایه‌ی فرهنگی، جایگاه ملی) برگزار خواهد شد.

سمینار علمی، پژوهشی و فرهنگی "روش‌ها و کاربردهای تحقیق در هنر، معماری و شهرسازی" روز سه شنبه ۱۹ آذرماه از ساعت ۹ تا ۱۲ در ساختمان بنیان دانشکده هنر و معماری دانشگاه تربیت مدرس برگزار و شرکت در این سمینار برای پژوهشگران و علاقمندان آزاد است. با نام‌نویسی دانشجویان، گواهی حضور سمینار در پایان دوره اعطا می‌‌شود. برای ثبت نام به نشانی https://evnd.co/7mgOB و یا به صورت حضوری مراجعه کنید.

برای بزرگ‌نمایی، روی تصویر کلیک کنید.
برای بزرگ‌نمایی، روی تصویر کلیک کنید.

  منبع : خبرگزاری هنرآنلاین
  09:30   یکشنبه 17 آذر 1398  
 نظرات