اخبار   
 

 پیشرفت ساخت استادیوم‌های المپیک ریو

عکس‌های هوایی از ورزشگاه‌ها و پارک المپیک‌های ریو نشان می‌دهد پروسه ساخت آن‌ها در حال پیشرفت است...

پیشرفت ساخت استادیوم‌های المپیک ریو

عکس‌های هوایی از ورزشگاه‌ها و پارک المپیک‌های ریو نشان می‌دهد پروسه ساخت آن‌ها در حال پیشرفت است.

به گزارش ایسنا، سایت Rio 2016 عکس‌های هوایی از پیشرفت ساخت استادیوم‌های ریو منتشر کرده است. این عکس‌ها نشان می‌دهد استادیوم‌ها در حال شکل گرفتن هستند.

ماه گذشته، شهرداری ریو عکس‌هایی به نمایش گذاشت که نشان می‌داد ساخت پارک المپیک بارا، 92 درصد تکمیل شده است و 12 استادیومی که در کنار دو پارک المپیک قرار گرفته‌اند، 90 درصد آماده هستند.



مرکز المپیک تنیس

مرکز المپیک تنیس 80 درصد آماده شده است.



پارک المپیک بارا

پارک المپیک بارا که بازی‌های مربوط به 16 ورزش المپیکی و 9 ورزش پارالمپیکی در آنجا برگزار خواهد شد. در کنار مرکز اصلی رسانه، این پارک 9 استادیوم دارد که هفت استادیوم آن جدید است.



استادیوم کاریاکا 1 و 2

عکس بالا استادیوم کاریاکا یک و دو را نشان می‌دهد که در کنار آن مرکز آبی المپیک قرار داد. ساختمان قهوه‌ای رنگ استادیوم فیوچر است.



مرکز آبی المپیک

مرکز آبی المپیک که مسابقه‌های شنای المپیک و پارالمپیک در آن برگزار خواهد شد. بازی‌های واترپلو نیز در این برگزار خواهند شد.



استادیوم ولودروم

استادیوم ولودروم که مسابقه‌های دوچرخه‌سواری در آنجا برگزار می‌شوند. این استادیوم یکی از میراث‌های المپیک است که در آمریکای جنوبی باقی خواهد ماند.



دهکده المپیک و پارالمپیک

دهکده المپیک و پارالمپیک که در کنار پارک المپیک بارا واقع شده است. این دهکده 1500 ورزشکار المپیکی را اسکان می‌دهد.



دهکده المپیک و پارالمپیک

دهکده المپیک و پارالمپیک در کنار کوهستان و نزدیک دریا واقع شده که به نظر می‌رسد یکی از زیباترین محل‌های بازی‌های ریو است.



پارک المپیک ددورو

پارک المپیک ددورو (Dedoro) دومین مجموعه برگزاری استادیوم‌های المپیک است. در این عکس پیست BMX و محل مسابقه‌ها کانوی اسلالوم نشان داده شده است. پیست دوچرخه کوهستان و ایکس پارک نیز در این مجموعه قرار دارند.



مرکز هاکی المپیک

مرکز هاکی المپیک نیز پارک المپیک ددورو (Dedoro) قرار دارد که سه زمین آن در حال ساخت هستند.

  منبع : ایسنا
  07:12   دوشنبه 18 آبان 1394  
 نظرات