اخبار   
 

 نشست «مروری بر تجربیاتِ حرفه‌ایِ علیرضا تغابنی» در یزد

نشست «مروری بر تجربیاتِ حرفه‌ایِ علیرضا تغابنی» در شهر یزد برگزار می‌شود. به گزارش هنرآنلاین، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با همکاری انجمن صنفی مهندسان معمار یزد و انجمن علمی تالار دانشگاه یزد در چهارمین برنامه از رشته نشست‌های معماری و شهرسازی معاصر یزد، مروری بر تجربیات حرفه‌ایِ علیرضا تغابنی، معمار، خواهد داشت ...

نشست «مروری بر تجربیاتِ حرفه‌ایِ علیرضا تغابنی» در یزد

نشست «مروری بر تجربیاتِ حرفه‌ایِ علیرضا تغابنی» در شهر یزد برگزار می‌شود. به گزارش هنرآنلاین، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با همکاری انجمن صنفی مهندسان معمار یزد و انجمن علمی تالار دانشگاه یزد در چهارمین برنامه از رشته نشست‌های معماری و شهرسازی معاصر یزد، مروری بر تجربیات حرفه‌ایِ علیرضا تغابنی، معمار، خواهد داشت.

علیرضا تغابنی متولد ۱۳۵۶ تهران است و ورودی ۱۳۷۴ دانشگاه گیلان در رشته معماری بوده که پس از اتمام آن در ۱۳۸۱ با رتبه اول در آزمون دکتری دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات پذیرفته شد و در سال ۱۳۸۶ آن را به اتمام رساند. بعد از حدود ۸ سال کار در مهندسین مشاور مختلف در سال ۱۳۸۳ به صورت مستقل به طراحی و تمرین معماری پرداخت و در سال ۱۳۸۷ دفتر رازان را تأسیس کرد و به مدیریت آن پرداخت. او در سال ۱۳۸۸- با حفظ امتیاز و مالکیت معنوی طرح‌های گذشته خود- دفتر معماری "دیگر" را پایه‌گذاری کرد و هم اکنون دفتر وی با این نام مشغول فعالیت است.

حاصل این دوره، طراحی بیش از چهل پروژه و جوایز متعدد معماری بوده که از جمله آنها دو بار کسب رتبه اول در جایزه بزرگ معمار (ویلایی برای یک دوست در سال ۸۷ و ویلای امیر در سال۹۰)، رتبه دوم جایزه بزرگ معمار (ویلای کوهسار در سال ۹۱)، رتبه اول مسابقه طراحی نما (ساختمان ۹۳ تهرانپارس در سال ۸۸ ) و فینالیست شدن در فستیوال معماری بارسلونا (ساختمان نظام مهندسی قزوین در سال ۹۰) بوده است. او از سال ۱۳۸۱ به تدریس در دانشکده‌های مختلف معماری از جمله دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز و همچنین دانشگاه فردوسی مشهد، مشغول بوده و نمایشگاه‌های نقاشب انفرادی و گروهی بسیاری را نیز برگزار کرده است.

نشست "مروری بر تجربیات حرفه‌ای علیرضا تغابنی" روز ۷ اسفندماه از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۰:۳۰ با حضور دکتر علیرضا تغابنی در یزد برگزار می‌شود و علاقمندان برای حضور در این برنامه می‌توانند برای ثبت‌نام به لینک این رویداد که به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد اختصاص دارد، مراجعه کنند.

با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.
با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.

  منبع : خبرگزاری هنرآنلاین
  11:25   دوشنبه 5 اسفند 1398  
 نظرات