اخبار   
 

 اعلام نتایج رقابت طراحی المان حجمی میدان ولی‌عصر تهران

نتیجه‌ی داوری فراخوان طراحی المان حجمی میدان ولی‌عصر اعلام شد. طبق اعلام روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهرداری تهران، داوری آثار پیشنهادی برای المان حجمی یادشده، در محل دفتر مدیریت آثار حجمی «مرکز فعالیت‌های مجسمه‌سازی تهران» برگزار و شورای داوری پس از بحث، بررسی و ارزیابی آثار رسیده، نتیجه‌ی داوری را اعلام کرد ...

اعلام نتایج رقابت طراحی المان حجمی میدان ولی‌عصر تهران

نتیجه‌ی داوری فراخوان طراحی المان حجمی میدان ولی‌عصر اعلام شد. طبق اعلام روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهرداری تهران، داوری آثار پیشنهادی برای المان حجمی یادشده، در محل دفتر مدیریت آثار حجمی «مرکز فعالیت‌های مجسمه‌سازی تهران» برگزار و شورای داوری پس از بحث، بررسی و ارزیابی آثار رسیده، نتیجه‌ی داوری را اعلام کرد.

گفتنی است از مجموع ۱۰۳ نفر شرکت کننده تعداد ۱۱۸ اثر از سوی هیات داوران مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت هیچ یک از آثار را کاملا مورد قبول ندانسته و با توجه به فراخوان به انتخاب آثار مناسب تر از بین آثار عرضه شده، پرداخت.

هیأت داوران از بررسی کلیه آثار، طرح های ارائه شده از سوی فاطمه مجیدی، محمد امین ملکیان، حسین ریاحی و پیروز جوادزاده مقتدر را صرفا به عنوان انتخاب ایده اولیه دانست که در صورت تمایل صاحبان اثر قابل اصلاح و تداوم است.



  منبع : وبگاه هنرآنلاین
  12:22   سه شنبه 6 مهر 1395  
 نظرات