اخبار   
 

 حفاظت و احیاء اماکن تاریخی افزایش می یابد

مدیرعامل و رییس هیأت مدیره صندوق احیاء از توسعه فعالیت های حفاظت و احیاء اماکن و بافت های تاریخی با مشارکت مردمی و بخش خصوصی خبرداد...

حفاظت و احیاء اماکن تاریخی افزایش می یابد

مدیرعامل و رییس هیأت مدیره صندوق احیاء از توسعه فعالیت های حفاظت و احیاء اماکن و بافت های تاریخی با مشارکت مردمی و بخش خصوصی خبرداد.

احسان ایروانی گفت: با تشکیل نمایندگی صندوق احیاء در استان ها فعالیت های حفاظت و احیاء اماکن و بافت های تاریخی با مشارکت مردمی و بخش خصوصی توسعه می یابد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی صندوق احیاء و بهره برداری از بناها و اماکن تاریخی-فرهنگی وی اظهار کرد: نمایندگی های صندوق احیاء در استان ها بر اساس شرایط احراز صلاحیت، وظایف و اختیارات مشخص و از بدنه کارشناسی این ادارات تشکیل می شود.

ایروانی با بیان اینکه توسعه فعالیت های صندوق احیاء در استان ها، موجب کارگشایی و توسعه فعالیت های حفظ و احیاء اماکن تاریخی می شود افزود: در این راستا با حمایت مدیران کل میراث فرهنگی استان ها نسبت به گزینش و تعیین کارشناسان صاحب صلاحیت از بدنه اداره کل استان به عنوان نمایندگی صندوق احیاء اقدام خواهد شد.

ایروانی خاطرنشان کرد: بسته های آموزشی توجیهی فنی، حقوقی و سرمایه گذاری متناسبی برای همسو کردن و ایجاد یکپارچگی و توسعه اقدامات صندوق احیاء در استان ها تدوین شده است که به محض تشکیل نمایندگی در هر استان در رابطه با نمایندگان این مؤسسه به اجرا در خواهد آمد.

  منبع : خبرگزاری ایرنا
  18:00   چهارشنبه 1 مرداد 1393  
 نظرات