اخبار   
 

 فراخوان طراحی کتابخانه‌ی همگانی در هایدپارک لندن

آرکاییسم فراخوان طراحی کتابخانه همگانی در هایدپارک لندن را اعلام کرد. آرکاییسم (Archaism) یک وبگاه مسابقه‌های بین‌المللی معماری است که طی این فراخوان، معماران، دانشجویان و طراحان را برای طراحی کتابخانه‌ی عمومی در هایدپارک لندن به این رقابت دعوت کرده است. هدف از این طراحی، تشویق مردم و بازدیدکنندگان به مطالعه و افزایش فرهنگ کتابخوانی است ...

فراخوان طراحی کتابخانه‌ی همگانی در هایدپارک لندن

آرکاییسم فراخوان طراحی کتابخانه همگانی در هایدپارک لندن را اعلام کرد. آرکاییسم (Archaism) یک وبگاه مسابقه‌های بین‌المللی معماری است که طی این فراخوان، معماران، دانشجویان و طراحان را برای طراحی کتابخانه‌ی عمومی در هایدپارک لندن به این رقابت دعوت کرده است. هدف از این طراحی، تشویق مردم و بازدیدکنندگان به مطالعه و افزایش فرهنگ کتابخوانی است.

هایدپارک یکی از بزرگترین و از پارک های سلطنتی لندن است که مساحت آن ۳۲۵ جریب است و از جاذبه های تفریحی مهم برای صرف اوقات فراغت مردم لندن به شمار می رود.

این رقابت تک مرحله ای بوده و حداکثر اعضای تیم شرکت کننده ۳ نفر است و قصد بر آن است که این کتابخانه یک منبع عمومی و نقطه ی عطفی در پارک محسب شود و حتی مردمی که علاقه ای به کتاب خوانی ندارند را نیز به این فضا جذب کند. معماری باید به گونه ای دعوت کننده بوده و قادر به برقراری ارتباط با مردم باشد و در مقابل به فضای اطراف و محیط احترام بگذارد. همچنین باید از متریال بادوام در طراحی استفاده شود.

example-image

زمان بندی مسابقه

شروع رقابت و ثبت نام اولیه: ۱ دسامبر ۲۰۱۶
پایان مهلت ثبت نام اولیه: ۲۸ فوریه ۲۰۱۷
شروع ثبت نام استاندارد: ۱ مارس ۲۰۱۷
پایان مهلت ثبت نام استاندارد: ۳۰ مارس ۲۰۱۷
آخرین مهلت پرسش سوالات: ۱۰ مارس ۲۰۱۷
اعلام برندگان: ۲۴ آوریل ۲۰۱۷

مدارک لازم جهت ثبت نام

نام تمامی شرکت کنندگان و رهبران تیم
نام دانشگاه
مدرک تحصیلی رهبران تیم

برای اطلاعات بیشتر به www.archasm.in مراجعه کنید.

  منبع : وبگاه هنرآنلاین
  19:49   سه شنبه 9 آذر 1395  
 نظرات